۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۳۰۷۲۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رهبر انقلاب مردم را عامل اصلی شکست جنگ ترکیبی دشمن می دانند

رهبر انقلاب مردم را عامل اصلی شکست جنگ ترکیبی دشمن می دانند
آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مردم را عامل اصلی شکست جنگ ترکیبی دشمن می دانند گفت: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: علیرغم مشکلاتی که امروز جامعه ما با آن روبرواست، این نظام از سرمایه عظیم و بزرگ مردمی برخوردار است که در همه عصرهای ملی این سرمایه خود را نشان داده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیر خود خطاب به اعضای مجلس خبرگان رهبری بر حضور همیشگی ملت ایران بسیار تاکید داشتند و معظم له مردم را عامل اصلی شکست جنگ ترکیبی دشمن می دانند.

آیت الله محمدی عراقی تاکید کرد: بنابراین مسئولان و دولت نیز باید پاسخ مثبتی به این قدرشناسی ملت ایران بدهند زیرا این ملت شایسته بهترین ها هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: خوشبختانه کرمانشاه با داشتن موقعیت ویژه جغرافیایی می تواند در مسئله صنعت و تولید به یک قطب اقتصادی بزرگ تبدیل شود به طوری که ریشه بیکاری را می توان را در این خطه خشکاند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر انقلاب همیشه توجه خاصی به شهرهایی که در خط مقدم جنگ تحمیلی بوده اند داشته و دارند و بنده امروز سلام معظم له را به مردم قصرشیرین ابلاغ می کنم.

آیت الله محمدی عراقی خاطرنشان کرد: به برکت وجود مرزهای زمینی قصرشیرین با کشور عراق شاهد کمترین آمار بیکاری در این شهرستان نسبت به دیگر نقاط استان کرمانشاه هستیم و امیدواریم که در دیگر شهرستان های این خطه این اتفاق روی دهد./1400/

ارسال نظرات