۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۳۰۸۷۵

آخر هفته جشن تولد فرمانده است

آخر هفته جشن تولد فرمانده است
این یک دعوت نامه عمومی از گروه مردمی «همه با هم». آخر هفته جشن تولد فرمانده است. ما بچه شیعه‌ها امسال تصمیم گرفتیم جشن تولد ویژه‌ای برای فرمانده بگیریم.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، این یک دعوت نامه عمومی است برای همه مردم ایران، از طرف گروه مردمی «همه با هم». قرار است یک آخر هفته باشکوه را کنار هم رقم بزنیم.

«آخر هفته جشن تولد فرمانده است. میهمانی امید‌های آینده. ما بچه شیعه‌ها امسال تصمیم گرفتیم برای فرمانده جشن تولد ویژه ای بگیریم.کیک تولد امام زمان مان را همراه با خانواده در خانه می‌پزیم وبه جشن  می آوریم تا در حیاط جمکران کنار هم بشود بزرگ ترین کیک نذری دنیا!

واسه جشن تولد، یه سرود داریم آماده می‌کنیم، «سلام فرمانده از امید آینده». میاییم  وسط صحن جمکران با همه بچه‌ها  اجراش می‌کنیم.چند تا هدیه هم داریم آماده می‌کنیم! از کاردستی تا نقاشی، و یک ویدئوی تبریک جشن تولد با دوربین گوشی موبایل مامان‌ها ضبط می‌کنیم تا دنیا پر بشه از تبریک بچه‌ها به امام زمان! 

قراره ما با ۸ هزار تا مامان، کالسکه به دست بیاییم. یک ردیف هزارتایی از مامانا با نی‌نی‌های تو کالسکه کنار باباها. یک ردیف دیگه، هزارتا مامان همراه با نی‌نی تو کالسکه و یک بچه کوچولو تو بغل باباها! هزارتای سوم، مامانا با نی‌نی‌های کالسکه سوار و دو تا بچه کنار کالسکه و همین طور میریم تا به خانواده‌های هفت نفره برسیم!

یک بخش هم  بابابزرگ‌ها و مامان بزرگ ها همراه با نوه و نتیجه‌ها و  انشالله نبیره ها  در کنار عمه‌ها و خاله‌ها و دایی‌ها و عمو ها! گفتیم خاندانی بیاییم!

جلوی همه ردیف ها  یک بخش جذاب داریم اونم کاروان دوقلوها است ! 

عقب کاروان هم نوعروس ها و تازه دامادها! همه حرکت می‌کنیم به سمت جمکران. بعد از  میدان سلام همه باهم  یک عهد می‌بندیم . مامان‌ها نذر می‌کنند، فرزندانشون  سرباز مولا باشند. بچه‌ها هم نقاشی هاشون رو می‌کشند و نصب می‌کنند روی دیواره نقاشی ۳۱۳ متری ! وارد مسجد که می‌شیم، صحن مسجد به هشت بخش تقسیم شده. حالا یگان یکی‌یک دونه‌ها. یگان دوتا دوردونه‌ها تا یگان دوقلوها تا یگان مادران دیروز (مادربزرگ ها) و مادران فردا (نوعروسان) ردیف به ردیف می ایستند. هر یگان به رنگ خاصی مشخص شده. با پرچم‌های بزرگ و…

روی استیج هم حاج ابوذر روحی و حاج مهدی رسولی و… با اجرای سرودهای جذاب فضا رو با نشاط می‌کنند. آخر جلسه هم عکس یادگاری ۸۰۰۰ تا مادر با قاب مسجد. و بعدش هم کف زمین با کالسکه‌های نوشته‌های بزرگی خلق میشه. از امید آینده تا نسل ظهور تا روز امید تا…

برنامه که تموم میشه. نماز که خواندیم! پذیرایی و بعدهم  کارناوال شادی خودرویی در سطح شهر! با کدوم خودرو! همون خودروهایی که مادران بعد از فرزند دوم شان هدیه گرفتن! شهر رو زیر پامون می‌ گذاریم و با صدای خنده بچه‌ها شهر پر از عشق می‌شود…

یادگار این روز  رو تا عمر داریم برامون خواهد موند… شما دعوتید به جشن تولد فرمانده . جشن امید آینده. بزرگ‌ترین گردهمایی کالسکه سواران نسل ظهور. ویژه مادران، کودکان و نوجوانان. پنج شنبه، روز بعد نیمه شعبان. بلوار پیامبر اعظم (ص) تا جمکران، ساعت ۹ صبح. ثبت نام با ارسال عدد ۳۱۳ به ۱۰۰۰۱۴ اینم لینک ثبت نامش: http://madari.asar-app.ir/khanevade_form/

موارد درخواستی جهت حضور در پیش رزمایش:

یک : لطفا وسایل رفاهی نظیر خوراکی، آب ، صندلی همراه، زیر انداز و وسایل بازی برای بچه ها همراه خود داشته باشید تا حوصله بچه ها سر نره.

دو : بچه ها رو لباس شادی بپوشونیم تا تبلیغ بهتری از این جشن تولید کنیم باهم.  بادکنک، پرچم، سربند و هر چیزی که دارید با خودتون بیارید لطفا.

سه : این کار زمان بر است و نیازمند حوصله و همراه . لطفا مساعدت کنید.

چهار: نیازمند راوی هستیم. کسی یا کسانی که بتوانند قصه ی جشن را جلوی دوربین اجرا کنند. افرادی که توانمندی این کار را دارند در لینک ثبت نام اعلام کنند.»

ارسال نظرات