۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۷۳۴۷۰۶
دبیرکانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل ابراز کرد؛

محرومیت زدایی هفت و نیم میلیارد ریالی خادمیاران آران و بیدگل

محرومیت زدایی هفت و نیم میلیارد ریالی خادمیاران آران و بیدگل
اصفهان - آذرباد گفت: بیشترین هزینه خدمت خادمیاران، یاوران و خیران این کانون‌ها طی ۲ سال اخیر در عرصه محرومیت زدایی با هزینه هفت میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریالی ثبت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عباس آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۳۹ میلیارد و ۹۱۲ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۴۰۰ ریال کل هزینه‌های نقدی و غیرنقدی کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است گفت: ۹ میلیارد و ۱۰۱ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۴۰۰ ریال از این مبلغ توسط خادمیاران، ۲۸ میلیارد و ۱۶۹ میلیون و ۶۴ هزار ریال توسط خیران و ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال هزینه غیرنقدی است.

وی تصریح کرد: تهیه بسته‌های ارزاق با هزینه ۶ میلیارد و ۱۳ میلیون و ۹۲۵ هزار ریالی، کمک نقدی، پرداخت وام و طرح آقا حساب کردن با هزینه پنج میلیارد و ۸۷۸ میلیون و ۵۷۸ هزار ریال به ترتیب در جایگاه اول تا سوم بیشترین هزینه‌ها قرار گرفته است.

به گفته وی، برنامه گروهی کانون محلی با چهار میلیارد و ۸۵۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، عقیقه و قربانی با ۴ میلیارد و ۵۲۵ میلیون و ۱۳۶ هزار ریال و تهیه غذایی گرم و اطعام با دو میلیارد و ۶ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۴۰۰ ریال نیز به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم بیشترین هزینه کانون‌های خدمت رضوی قرارگرفته است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل تصریح کرد: تهیه جهیزیه لوازم منزل یک میلیارد و ۸۰۸ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال، اجرای پویش جامه مهربانی (۲) با یک میلیارد و ۷۰۱ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال، سایر عرصه‌های تخصصی یک میلیارد و ۲۶۷ میلیون و ۳۳۷ هزار ریال و عرصه تخصصی بانوان و خانواده با یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال هزینه در جایگاه هفتم تا دهم بیشترین هزینه‌های خادمیاران قرار گرفته است.

آذرباد یادآورشد: تعمیر، تجهیز وسایل یا منازل خانواده‌های محروم با یک میلیارد و ۴۵ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال، عرصه سلامت و درمان با ۹۶۰ میلیون و ۹۷۵ هزار ریال، عرصه تخصصی قرآن با ۵۵۶ میلیون ریال و عرصه تخصصی تعلیم و تربیت با ۳۵۶ میلیون ریال از دیگر هزینه‌های خدمت خادمیاران رضوی آران و بیدگل گره گشایی و محرومیت زدایی از مددجویان در ۲ سال اخیر بوده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه چهار هزار و ۴۸۰ فعالیت با ۲ هزار و ۴۴۰ مصداق برای ۲۱ هزار و ۲۱۰ نفر دریافت کننده خدمت در سامانه شهرستان ثبت شده است گفت: این فعالیت‌ها و مصادیق توسط ۱۵۸ نفر خادمیار فعال در ۱۳ هزار و ۱۹۴ ساعت خدمت با ۱۵ ساعت میانگین خدمتی انجام شده است.

به گفته وی ۵۹ خادمیار در عرصه تخصصی و ۹۹ خادمیار در عرصه عمومی کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل در این مدت فعالیت داشتند.

آذرباد یادآور شد: توزیع ۶۷ هزار و ۸۷۴ وعده غذا، ۵۸ هزار و ۶۲۵ قرص نان، سه هزار و ۳۳۴ کیلوگرم گوشت عقیقه، بیش از هزار دست لباس و کفش و چهار هزار و ۲۵ بسته معیشتی از دیگر اقدامات کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل در دو سال اخیر بوده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات