۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۳۶۳۸۱

توصیه های نماینده ولی فقیه در کاشان به مربیان پرورشی

توصیه های نماینده ولی فقیه در کاشان به مربیان پرورشی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با مربیان پرورشی مدارس دیدار کرد و توصیه هایی در زمینه های مختلف به آنها داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدار مربیان پرورشی، گفت: کسی که عمل قومی را تأیید کند با آن قوم نیز محشور خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌هایی که شهادت حاج قاسم را توسط دشمنان دیدند اگر جنایت دشمن آن را تأیید کنند در کار خبیثانه آن‌ها شریک هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: یکی از مهمترین سوالات در قیامت بر اساس رساله حقوق امام سجاد(ع) بعد از ولایت والدین بر فرزندان، تربیت فرزندان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: والدین، ولی فرزند هستند و خداوند از والدین در رابطه با ولایتی که به آن‌ها داده شده است در رابطه با تربیت، خداباوری، دین، نماز، روزه و واجبات فرزندان بازخواست می‌کند.

وی ادامه داد: والدین هر چه برای تربیت فرزند هزینه کنند و تلاش کنند اجر و پاداش را دریافت می‌کنند و اگر چنانچه در تربیت فرزند کوتاهی کنند عذاب خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره اینکه امام صادق(ع) می‌فرماید، روز قیامت زمانی که برای محاسبه در مقابل خدا قرار می‌گیرید در رابطه با چهار موضوع سؤال می‌شود، گفت: نخستین موضوعی که سوال می‌شود این است که از جوانی و نشاطی که به شما داده شد چگونه استفاده کردید.

وی چگونه مصرف کردن عمر را به عنوان دومین سوال دانست و گفت: سومین سؤال در ارتباط با سرمایه است که آن را از چه راهی کسب کردید، از این رو افرادی که اموال شان حلال و طیب است در بهترین شرایط قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: بعد از کسب مال حلال، از چگونه مصرف کردن مال سوال می‌شود از این رو از خدا می‌خواهیم ما را در مسیری قرار دهد که در قیامت سوال خواهد شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات