۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۳۷۷۶۱
مالکی در گفت‌وگو با رسا:

هدف از حمله تروریستی زاهدان زمینه سازی اختلاف و فتنه است

هدف از حمله تروریستی زاهدان زمینه سازی اختلاف و فتنه است
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی به کلانتری 16 زاهدان این اتفاق را در جهت بر هم زدن امنیت منطقه، اختلاف افکنی و زمینه سازی فتنه دانست.

فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به حوادث روز گذشته زاهدان، گفت: طبق برررسی های صورت گرفته در خصوص حادثه تروریستی زاهدان و حمله به کلانتری 16 مشخص شده حمله توسط یک جریان از پیش تعیین شده است. هدف این جریان با توجه به شرایط خاص استان اختلاف و تفرقه و زمینه سازی یک فتنه است.

وی با اشاره به موقعیت کلانتری از تلاش پلیس جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به مردم عادی خبر داد و اظهار داشت: در نهایت این 4 شرور کشته شدند و این نشان می دهد که پلیس به خوبی از عهده این وظیفه بر آمد و از جان مردم عادی دفاع کرد.

مالکی اظهار داشت: مسؤولین نسبت به مسائل امنیتی باید توجه داشته باشند زیرا همسایگی استان سیستان و بلوچستان با دو کشور موقعیتی خاص را رقم زده است و می تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اهمیت وحدت شیعه و سنی اظهار داشت: وحدت بین مردم به خصوص وحدت بین شیعه و سنی سابقه ای تاریخی داشته و هیچ چیز نمی تواند این وحدت تاریخی بین دو قوم بزرگ منطقه را خدشه دار کند.

ارسال نظرات