۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۳۸۵۶

نشست رابطان خبری حوزه های علمیه خواهران منطقه یک کشور آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نشست توجیهی رابطان خبری منطقه یک حوزه های علمیه خواهران با حضور رابطان خبری مدارس علمیه خواهران استان های تهران و اصفهان در تهران آغاز شد.
عکس تزئيني

 
  به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست توجیهی رابطان خبری منطقه یک حوزه های علمیه خواهران با حضور رابطان خبری مدارس علمیه خواهران استان های تهران و اصفهان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) پونک تهران آغاز شد.

مریم الهی پور، مسؤول ارتباطات مدارس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در این نشست که صبح امروز برگزار شد، در سخنانی با اشاره به لزوم راه اندازی و گسترش واحدهای روابط عمومی در نهادهای حوزوی خاطرنشان کرد: امروزه واحدهای روابط عمومی در تمامی نهادها و سازمان ها گسترش یافته اند.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری در ارتباط با لزوم توسعه واحدهای روابط عمومی در تمامی نهادها خاطرنشان کرد: تاثیرگذاری مثبت بر محیط پیرامونی و جامعه نیازمند گسترش واحدهای روابط عمومی است.

الهی پور با اشاره به اجزای مختلف واحد روابط عمومی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: امور اجرایی و نمایشگاه ها، امور ارتباطات و امور رسانه و خبر، اجزای واحد روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را تشکیل می دهند.

وی از راه اندازی نشریه مناطق مدیریتی حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: به زودی جزئیات بیشتری از راه اندازی این نشریات اعلام خواهد شد.

مسؤول ارتباطات مدارس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با اشاره به لزوم آموزش نیروهایی در مدارس مختلف به منظور انتقال اخبار مدارس علمیه خواهران به محیط خارج از مجموعه خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا اخبار بیشتری از فعالیت های خود را به محیط پیرامون منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ا ز13 سال قبل راه اندازی شده است، اظهار داشت: با وجود فعالیت های چشمگیری که طی این مدت در حوزه های علمیه خواهران صورت گرفته است، اطلاع جامعه از حوزه های علمیه خواهران ناچیز است.

الهی پور با اشاره به تهیه طرح ارتقای رابطین خبری مدارس اظهار داشت: در این راستا از مدیران مدارس خواسته ایم تا نیروهایی را به عنوان رابطین خبری به مرکز معرفی کنند.

وی با بیان اینکه آموزش رابطین خبری مدارس به منظور انتقال مناسب اخبار ضروری است.

وی با بیان اینکه پیش از این آموزش رابطین خبری در سه منطقه از مناطق مدیریتی حوزه های علمیه خواهران در کشور اجرا شده است، افزود: منطقه یک حوزه های علمیه خواهران چهارمین منطقه ای که آموزش رابطین خبری مدارس در آن انجام می شود.

مسؤول ارتباطات مدارس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با اشاره به برنامه نشست رابطین خبری منطقه یک حوزه های علمیه خواهران یادآور شد: در این نشست که به مدت یک روز انجام  می شود، رابطین خبری مدارس در مورد خبرنویسی و گزارش نویسی مورد آموزش قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: مرحله سه و چهار آموزش رابطین خبری مدارس علمیه خواهران نیز در منطقه دیگری اجرا خواهد شد و سی دی آموزشی آموزشی آن در اختیار رابطین خبری قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است این نشست توجیهی با همکاری خبرگزاری رسا به اجرا درآمده است./917/د102/ص

 

ارسال نظرات