۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۳۸۶۰۵
رئیس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه:

قرآن، ثروت معنوی و فرهنگی جهان است

قرآن، ثروت معنوی و فرهنگی جهان است
کرمانشاه ـ رییس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه گفت: قرآن کریم بزرگترین ثروت اصلی و فرهنگی مسلمانان است که خدای باری تعالی برای مبارزه با ظلم و طاغوت به بشر ابلاغ فرموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه،حجت الاسلام محسن مفید در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه انتشار خبر تأسف‌بار مجدد اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن، دل تمام مسلمانان و انسان‌های آزاده دنیا را به درد می‌آورد، اظهار داشت: منافقین و کافران تاب و تحمل نور عقلانیت و انسانیت ندارند و اینگونه بی‌شرمانه به قرآن اهانت می‌کنند.

رییس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه افزود: قرآن کریم بزرگترین ثروت اصلی و فرهنگی مسلمانان است که خدای باری تعالی برای مبارزه با ظلم و طاغوت به بشر ابلاغ فرموده است.

وی گفت: قرآن، کتاب تربیت و تعالی و هدایت بشریت است و حفظ حرمت آن بر همه مسلمانان واجب است.

حجت‌الاسلام مفید خاطرنشان کرد: به آتش کشیدن قرآن توسط سازمان جاسوسی با هدف نفرت‌پراکنی و افزایش خشونت و همچنین سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های داخلی رژیم در حال سقوط اسراییل و جنایت‌هایی که اخیرا در رژیم فلسطین انجام داده، صورت گرفته است.

وی گفت: دنیای استکبار گمان می کند با اسلام‌ستیزی و اهانت به مقدسات می‌تواند چهره خود را مبرا نشان دهد در حالیکه این توهین و جسارت‌ها منافقین را رسوا و فطرت بشر را آگاه‌تر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مفیدی با بیان اینکه آزادی به معنای تخریب و توهین به عقاید مسلمانان نیست، تصریح کرد: عده‌ای با هنجارشکنی به اسم آزادی با عفت و ارزش‌های اصیل انسانی اخلاقی هم مبارزه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است، خاطرنشان کرد: رفتار اسلام‌ستیزانه و گستاخی آتش‌زدن آشکار قرآن کریم و چهره کریه صهیونیسم جهانی در پشت این عمل وقیحانه نقطه تاریک دیگری بر دامان مدعیان آزادی و حقوق بشر در جهان است./1400/

ارسال نظرات