۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۷۳۸۸۵۵

فراخوان مقاله برای پژوه‌نامه فقه و علوم اسلامی

فراخوان مقاله برای پژوه‌نامه فقه و علوم اسلامی
فصلنامه پژوه‌نامه فقه و علوم اسلامی با هدف تبیین و تقریر دیدگاه‌های حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در زمینه فقه و علوم اسلامی و استنباط منطق پشتیبان دیدگاه‌ها و اقدامات کلان معظم له در زمینه های مختلف فراخوان مقاله داد.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، فصلنامه پژوه‌نامه فقه و علوم اسلامی با هدف تبیین و تقریر دیدگاه‌های حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظلهالعالی در زمینه فقه و علوم اسلامی و استنباط منطق پشتیبان دیدگاه‌ها و اقدامات کلان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظلهالعالی  در زمینه های مختلف فراخوان مقاله داد.

مقالات با محوریت اندیشه های حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی در موضوعات؛ فلسفۀ فقه و علم فقه، مبناشناسی احکام و فتاوای سیاسی ـ اجتماعی، فقه‌های تخصصی (فقه و حقوق و قضاء اسلامی و فقه هنر و...)، فقه حکومتی و نظام‌ساز، ولایت فقیه و حکومت اسلامی، اصول فقه، علوم حدیث و رجال، آیات الاحکام، علوم قرآن، تفسیر و تدبر قرآنی و معارف قرآن کریم، تاریخ فقه و فقها و مذاهب و جریان‌های فقهی، تاریخ اسلام و حیات سیاسی اجتماعی ائمه اطهار علیهم السلام و  اخلاق و معنویت می باشد.

گفتنی است از مزایای شرکت در این فراخوان، پرداخت حق‌التالیف در صورت پذیرش مقاله و استفاده از امتیازات مقاله علمی پژوهشی پس از دریافت مجوز علمی است.

علاقمندان جهت ثبت نام و ارسال مقاله به نشانی اینجا مراجعه کنند.

فراخوان مقاله برای پژوه‌نامه فقه و علوم اسلامی

ارسال نظرات