۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۸۷۵
تولیت حرم مطهر شاهچراغ:

دشمن با اقدامات کور به دنبال انتقام از مردم است

دشمن با اقدامات کور به دنبال انتقام از مردم است
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری گفت: نیروهای متخصص امنیتی مستقر در حرم شاهچراغ موفق شدند خیلی سریع با تروریستی که به دنبال ورود به حرم بود، مقابله و او را از پای درآوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر شاهچراغ در توضیحات حادثه تروریستی امشب در حرم حرم مطهر احمد ابن موسی گفت: نیروهای متخصص امنیتی مستقر در حرم موفق شدند خیلی سریع با این فردی که به دنبال این بود که وارد حرم بشود مقابله بکنند.

وی این اقدامات کوردلانه را برای انتقام گیری از مردم دانست و اظهار داشت: حرم شاهچراغ قطب معنوی و دینی شهر شیراز و جنوب کشور است و به تعبیر مقام معظم رهبری سومین حرم اهل بیت در اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری ادامه داد: این روزها حرم مطهر شاهد حضور زائرانی است که از اقصی نقاط کشور به این مکان مشرف شده اند و دشمنان و این حرکات را برای انتقام گیری از محبان اهل بیت عصمت و طهارت انجام می دهند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت حرم در حال حاضر آرام است و برنامه های به صورت عادی برگزار می شود، گفت: نماز جماعت صبح در حرم اقامه خواهد شد و به محض اتمام امور امنیتی این حادثه درب های حرم باز خواهد شد و پذیرای زائران خواهیم بود.

ارسال نظرات