۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۴۰۷۰
آیت الله مقتدایی:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تیری به چشم دشمنان انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواستار حضور پرشور مردم در تظاهرات 22 بهمن شد و گفت:حضور تک تک آحاد جامعه در این راهپیمایی بسیار مهم است و حضور پرشور مردم تیری به چشم دشمنان ملت است.
آيت الله مقتدايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه، امروز در چهارمین اجلاسیه اساتید سفیران هدایت که امروز در تالار مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر بر ضرورت تبیین دستاوردها و خاطرات انقلاب برای جوانان در این دهه تاکید کرد و گفت: در این دهه باید خاطرات شیرین دوران انقلاب که مردم با دست خالی توانستند رژیم شاه را سرنگون کنند، برای مردم به ویژه جوانان تبیین شود تا آنها در جریان امور قرار گیرند.

وی تاکید کرد: ملت ایران در انقلاب با توکل به خدا و داشتن روحیه ایمان و خودباوری توانستند رژیم شاه را سرنگون کنند و انقلاب را به رهبری امام راحل به پیروزی برسانند.

آیت الله مقتدایی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب مبنی برضرورت حضور مردم در صحنه های مختلف بیان داشت: نباید این گونه فکر کنیم که نظام راه خود را می رود و ما هیچ وظیفه ای درقبال آن نداریم. دشمنان ما همواره به دنبال برنامه ریزی علیه ملت و انقلاب ما هستند و ما نباید در مقابل آنها غافل باشیم و باید به وظیفه خود در برابر این انقلاب به درستی عمل کنیم.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه با اشاره به فتنه های بعد از انتخابات تصریح کرد: هدف این افراد از اغتشاش گری های عاشورا، ضربه زدن به اصل نظام و ارکان و مقدسات بود و همه باید به این موضوع توجه کنند و در مقابل دشمنان بیدار و هوشیار باشند.

وی خواستار حضور پرشور مردم در تظاهرات 22 بهمن شد و گفت:حضور تک تک آحاد جامعه در این راهپیمایی بسیار مهم است و حضور پرشور مردم تیری به چشم دشمنان ملت است و آنها را مایوس خواهد کرد.

آیت الله مقتدایی در ادامه با اشاره به شرایط حساس کشور تصریح کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم و رمز بقای نظام نیز این است که وحدت در بین اقشار مختلف مردم حفظ شود.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه از فعالیت ها و اقدامات سفیران هدایت قدردانی کرد و گفت: سفیران هدایت تاکنون اقدامات و فعالیت های بسیار خوبی را انجام داده و جای خود را در حوزه باز کرده است.

وی با اشاره به ضرورت های سفیران هدایت ابراز داشت: اساتید و مربیان سفیران هدایت باید با کمال متانت و اعتماد به نفس کار خود را به پیش ببرند و ما نیز از آنها حمایت می کنیم.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: همانگونه که به آموزش و تدریس اهتمام می دهید باید به مباحث اخلاقی و تربیتی نیز اهتمام ویژه ای داشته باشید.

مدیر حوزه های علمیه خطاب به اساتید حاضر در اجلاس گفت: باید سعی کنید روش شما آموزنده باشد و در تدریس خود مبنا را بر امور تربیتی قرار دهید و به گونه ای عمل کنید که طلاب و دانش آموزا ن از شیوه ای تربیتی و اخلاقی شما درس بگیرند.

آیت الله مقتدایی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: در شورای عالی حوزه علمیه قم نیز اقدامات و فعالیت های سفیران هدایت مورد ارزیابی قرار گرفته است و خوشبختانه اعضا با مفید و مهم ارزیابی کردن فعالیت آنان تاکید کردند که فعالیت سفیران هدایت باید با قدرت ادامه یابد و ما نیز از آنها حمایت می کنیم. /924/پ202/ص
ارسال نظرات