۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۴۱۱۲۶
نماینده رهبر انقلاب در عراق:

حرکت تمدن ساز اربعین از ارکان مبارزه با تهاجم فرهنگی و مصداق مهم جهاد اکبر است

حرکت تمدن ساز اربعین از  ارکان مبارزه با تهاجم فرهنگی و مصداق مهم جهاد اکبر است
آیت الله حسینی ضمن بازدید از ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: حرکت تمدن ساز اربعین، یکی از ارکان مهم مبارزه با تهاجم فرهنگی و از مصادیق مهم جهاد اکبر است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق با حضور در جمع مدیران ستاد بازسازی نجف اشرف، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خدام زوار حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام بیان کرد: حرکت تمدن ساز اربعین، یکی از ارکان مهم مبارزه با تهاجم فرهنگی و از مصادیق مهم جهاد اکبر است.

نمانیده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: این ستاد را، ستاد فرماندهی امام زمان بدانید و از فرصت خدمتگزاری زوار حضرتش به نحو احسن بهره برداری کنید.

آیت الله حسینی پیشنهاد کرد: با توجه به استمرار حرکت تمدن ساز اربعین در طول سال‌های آینده، مناسب است ستاد بازسازی طرح اساسی و جامعی را جهت اصلاح و تقویت زیرساخت‌های شهر نجف اشرف به مسئولین امر ارائه کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق در پایان گفت: از زیارت شما عزیزان مشعوف شده و شکرگزار خداوند رحمان هستیم و به سهم خود از همه شما عزیزان خادم زوار امام حسین علیه السلام تقدیر و تشکر می‌کنم.

حرکت تمدن ساز اربعین از مصادیق مهم جهاد اکبر است

در ابتدای این دیدار آقای دکتر خوشرو و برخی از مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف گزارش مبسوطی از دغدغه‌ها و طراحی و اجرای زیرساخت‌های لازم در حرم مطهر علوی و پشتیبانی در بر پایی مواکب اربعینی جهت تامین اسکان و تغذیه خیل عظیم و چشمگیر زائرین حسینی توسط مهندسان و کارکنان ستاد در طول سال و به ویژه ایام اربعین ارائه کردند.

در پایان آیت الله سید مجتبی حسینی از نحوه توزیع یخ در بین مواکب مستقر در نجف اشرف بازدید به عمل آورد.

ارسال نظرات