۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۴۱۶۵
ویژه طلاب مشهد؛

فراخوان مقاله نویسی با رویکرد مبانی اندیشه سیاسی در اسلام اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دومین دوره مسابقه مقاله نویسی ویژه برادران و خواهران طلبه مشهد برگزار می شود.
مسابقه سياسي
سید حامد نیازی، مسؤول بسیج مدرسه امام محمد باقر(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت:به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دومین دوره از سری مسابقات مقاله نویسی «دست بر قلم به سوی انتظار» با رویکرد مبانی اندیشه سیاسی در اسلام برگزار می شود.

وی افزود: این فراخوان با توجه به شبهاتی که اخیرا پیرامون جدایی حکومت دینی از سیاست مطرح می شود در محورهای «سکولاریسم و دیانت»، «افول سکولاریسم در کشورهای اسلامی»، «سیاست و دیانت تعین یا تقابل»، ««نظریه ولایت فقیه در کلام بزرگان»، «حاکم اسلامی و قانون اساسی»، «جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی»، «عوامل رشد نظام های اسلامی در معادلات بین المللی»، «حقوق بشر و اسلام»، «مقایسه نظام های سکولار با نظام های الهی»، «معیارها و مبانی اندیشه سیاسی نظام اسلامی» اعلام شده است.

نیازی، آخرین مهلت ارائه آثار را اول اردیبهشت ماه سال آینده ذکر کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب فایل یا متن به دفتر بسیج مدرسه واقع در کوی طلاب، خیابان مفتح 31 ارسال کنند.

وی یادآور شد: همزمان با برگزاری سومین یادواره شهید مطهری در دوازدهم اردیبهشت ماه از برگزیدگان این مسابقه تقدیر خواهد شد./930/پ202/ص
ارسال نظرات