۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۷۴۲۶۶۳
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

اسلام، قرآن، پیامبر و اهل بیت برای ما سرمایه‌های بزرگی هستند

اسلام، قرآن، پیامبر و اهل بیت برای ما سرمایه‌های بزرگی هستند
آیت الله محمدی عراقی گفت: اسلام، قرآن، پیامبر بزرگوار و عشق به آن حضرت و اهل بیت(ع) ایشان برای ما سرمایه بزرگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی امروز در حاشیه جشن وحدت در شهرستان سرپل ذهاب در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: یکی از موفقیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی که یکی از سفارشهای مهم امام راحل نیز بود وحدت و برادری مردم و مذاهب مختلف اسلامی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام، قرآن، پیامبر بزرگوار و عشق به آن حضرت و اهل بیت(ع) ایشان برای ما سرمایه بزرگی است.

وی با بیان اینکه مردم ما همیشه نسبت به ارزشهای الهی و برنامه های دینی بیشترین اهتمام را داشتند، افزود: خداوند در قرآن کریم به پیامبر(ص) در کنار یاری خداوند یاری مومنین را ذکر می کنند و نشان‌دهنده این است که اگر مردم مومن پای کار باشند هیچوقت آسیبی به اسلام و جامعه اسلامی نمی رسد.

آیت الله محمدی عراقی ادامه داد: مردم ایران اسلامی امروز می دانند که دشمنان انقلاب پشت تمام مشکلات و گرفتاریها و تحریم‌های علیه کشور هستند و سختی‌ها را تحمل می کنند و به برکت رهبری امام راحل در گذشته و امروز رهبر انقلاب با وجود مشکلات خصوصا مشکلات معیشتی و اقتصادی بازهم پای کار هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم به برکت میلاد فرخنده و مسعود پیامبر مهر و رحمت مشکلات کشور هرچه سریعتر رفع گردد و مردم خصوصا جوانان ما بتوانند با آسایش و رفاه زندگی کنند و در زندگی خود سربلند و موفق باشند./1400/

ارسال نظرات