۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۷۴۴۱۲۷
حجت الاسلام اوجاقی مطرح کرد؛

«طوفان الأقصی» هیمنه توخالی رژیم صهیونیستی را شکست

«طوفان الأقصی» هیمنه توخالی رژیم صهیونیستی را شکست
حجت الاسلام اوجقای تأکید کرد: آنچه که از پیامدهای مهم عملیات طوفان الاقصی می توان شمرد، شکستن هیمنه توخالی رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام جواد اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، در رابطه با فعالیت های مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز گفت: با توجه به وظیفه و رسالت ذاتی فرهنگی مصلی بویژه برگزاری نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه در هر هفته، سعی شده است به صورت متمرکز برنامه های جانبی در کنار این فریضه نماز جمعه مانند برگزاری نمایشگاه های کتاب، عفاف و حجاب و سایر موارد مرکزیت فرهنگی مصلی بیش از پیش پر رنگ تر است.

مدیرعامل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز اظهار کرد: عوامل مختلفی جهت افزایش مشارکت مردم در برنامه های فرهنگی دخیل هستند اما آنچه که در این سال ها منجر به افزایش مشارکت مردم در برنامه های مصلی بویژه نماز جمعه شده است.

حجت الاسلام اوجاقی در پایان تصریح کرد: حضور فعال و مردمی نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه معزز تبریز حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم بوده است که الحق و الانصاف در جذب قلوب همه قشرها نقش اصلی و موثری داشته اند.

وی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان الأقصی، افزود: آنچه که از پیامدهای مهم عملیات طوفان الاقصی می توان شمرد، شکستن هیمنه توخالی رژیم صهیونیستی است که در طول هفت دهه گذشته امکانات نظامی همواره به رخ جهانیان می کشید و آن را ابزاری برای ترساندن سایر کشورها به ویژه کشورهای اسلامی کرده بود. به یقین بنابه فرموده ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای این عملیات منجر به پیروزی نهایی جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل خواهد شد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات