۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۴۵۰۳۴
فرمانده بسیج مدرسه علمیه امیرالمومنین تبریز:

به زودی شاهد آزادی کامل فلسطین اشغالی خواهیم بود

به زودی شاهد آزادی کامل فلسطین اشغالی خواهیم بود
حجت الاسلام مردمی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ستون فقرات اسرائیل شکسته و از روی زمین برچیده خواهد شد.

حجت الاسلام پویا مردمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: عملیات فلسطینیان واقعا قابل ستایش است؛ روزی صهیونیسم خیال داشت که قدس را پایتخت اسرائیل قرار دهد ولی امروز به فرموده مقام معظم رهبری ستون فقرات اسرائیل شکسته است و الان اسرائیل نه تنها در مقابل فلسطین بلکه در مقابل جبهه مقاومت اسلامی و جامعه مسلمین ایستاده است که این نفس های آخر او نیز به دردش نمی‌خورد_به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) که این رژیم را به غده سرطانی تشبیه کردند_یقینا از روی زمین برچیده خواهد شد.

استاد معین حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز افزود: نزدیک شدن به ظهور در روایت متعددی آمده که اولین نماز جماعت امام زمان(عج) که حضرت عیسی(ع) نیز در آن جا فرود می آیند و به امامت امام زمان نماز اقامه می شود در مسجد الاقصی خواهد بود پس می توانیم بگوییم از مقدمات ظهور فتح مسجد الاقصی هست که باید در هر صورت انجام گیرد.

فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز عنوان کرد: ایجاد نظم جدید جهانی این جنگ اسرائیل و عدم توانایی دخالت مستقیم شیطان بزرگ(آمریکا) و روباه پیر(انگلیس) و متحدین این ممالک، نشانگر تغییر نقشه جغرافیایی منطقه و نظم جدید جهانی است.

حجت الاسلام مردمی تصریح کرد: این رژیم با قطع نظر از اینکه یقینا رفتنی است، در تاریخ خودش در جنگ ۳۳روزه در مقابل حزب الله لبنان شکست خورده که الان شرایط با آن زمان فرق های بسیاری دارد که هم از نظر ابزار آلات جنگی و هم حمایت های ممالک اسلامی و گروه های مقاومت چند برابر آن زمان است.

وی بیان کرد: شما بگویید اسرائیلی که در جنگ ۳۳روزه مقابل حزب الله دوام نیاورد و به اعتراف مقامات خودشان شکست خورد چگونه می تواند در برابر عزم مردان فلسطینی و گروه های مقاومت بایستد و پیروز شود. ان شاءالله به زودی شاهد آزادی کامل فلسطین اشغالی خواهیم بود.

در پایان حجت الاسلام مردمی با اشاره به فعالیت های بسیج طلاب مدرسه امیرالمؤمنین(ع)، گفت: فعالیت های ما در قالب تهیه و تنظیم خبر دست اول و آگاه سازی و بصیرت افزایی طلاب از فضای مجازی و کانال پایگاه، حضور فعال به تعداد دو مرتبه در مراسمات عظیمی که به جهت حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مردم فلسطین و سرکوب رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

وی ابراز کرد: بهره مندی طلاب از سخنرانی مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) حجت الاسلام روح‌الله بجانی در مورد عملیات طوفان الاقصی و پخش اخبار صدا و سیما در مدرسه به صورت مستمر را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم، تهیه و نصب تحلیل اخبار روز در تابلو اعلانات بسیج طلاب و پخش سرود های حماسی و رجز خوانی در رابطه با سرکوب کردن رژیم جعلی اسرائیل؛ ان شاءالله و با یاری خداوند متعال فعالیت های فعلی را گسترش می دهیم و با اضافه کردن برنامه های جدید تلاش داریم تا اندک سهمی در این مقاومت غیورانه داشته باشیم.

وحید نستوهی
ارسال نظرات