۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۴۶۵۷۷
نماهنگ؛

آن سوی معبر

آن سوی معبر
نماهنگ «آن‌سوی معبر» روایت رهبر معظم انقلاب از سردار علی چیت‌سازیان، فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر انصارالحسین(ع) است .

 به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، به مناسب سالروز شهادت شهید علی چیت سازیان نماهنگ «آن‌سوی معبر» منتشر شد. «آن‌سوی معبر» روایت رهبر معظم انقلاب از سردار علی چیت‌سازیان، فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر انصارالحسین(ع) است که پس از عمری مجاهدت در جبهه های اسلام، سرانجام در روز چهارم آذر ۱۳۶۶ در حین انجام یك مأموریت گشت شناسایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خاطرات مشترك خانم پناهی روا و شهید چیت سازیان در كتاب« گلستان یازدهم» آورده شده است. این خاطرات، شامل زمان آشنایی، عقد، ازدواج و شهادتشان میباشد و البته به سال های بعد از شهادت شهید و زندگی همسر ایشان در این کتاب، اشاره شده است.در بخشی از تقریظ رهبر معظم انقلاب درباره شهید چیت‌سازیان، می‌خوانیم: «این روایتی شورانگیز است از زندگی سراسر جهاد و اخلاصِ مردی که در عنفوان جوانی به مقام مردان الهی بزرگ نائل آمد، و هم در زمین و هم در ملأ اعلیٰ به عزّت رسید .. هنیئاً له.»

از دیگر کتاب هایی که در وصف این شهید نگاشته شده است، کتاب «دلیل: روایت حماسه نابغه اطلاعات - عملیات سردار شهید علی چیت سازیان» نوشته حمید حسام است که خاطرات این شهید دفاع مقدس را از زبان نزدیکان، دوستان و هم‌رزمانش روایت می‌کند.

تعداد بازدید : 1

 

ارسال نظرات