۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۴۷۸۶۵

امضای طومار در اعتراض به فاجعه سقط عمدی جنین

امضای طومار در اعتراض به فاجعه سقط عمدی جنین
جمعی از بانوان فعال در حوزه جمعیت و فرزندآوری با امضای یک طومار نسبت به فاجعه سقط عمدی جنین واکنش نشان دادند و خواستار جلوگیری از کوتاهی در برخی روندهای پزشکی سقط جنین و جلوگیری از پیری جمعیت شدند.
به گزارش گروه جمعیت و تعالی خانواده، جمعی از بانوان فعال در حوزه جمعیت و فرزندآوری با امضای یک طومار نسبت به فاجعه سقط عمدی جنین واکنش نشان دادند و خواستار جلوگیری از کوتاهی در برخی روندهای پزشکی سقط جنین و جلوگیری از پیری جمعیت شدند.
 
خانم خلجی یکی از فعالان مردمی جمعیت و نجات جنین در گفت‌وگویی ضمن اعلام این خبر گفت: این مطالبه و پارچه نوشته از ماه مبارک رمضان  شروع شد و پس از آن تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران وبانوان فعال در زمینه ی امر به معروف و نهی از منکر قم نیز به این مطالبه پیوسته و آن را به عنوان اعتراض به گناه بزرگ سقط عمدی (قتل) جنین امضا کردند.
 
وی به تأثیر رسانه و فضای مجازی در زمینه فرهنگ سازی برای رشد جمعیت اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه نیاز داریم که سریال هایی ساخته شود تا مردم نسبت به امر فرزندآوری ترغیب شوند؛ همچنین ضرورت دارد مردم از فاجعه سقط عمدی جنین و پیامدهای ناگوار پیری جمعیت آگاه شوند و این رسالت خطیری بر دوش رسانه ها و فعالان حوزه جمعیت است.
 
گفتنی است، بانوانی که برای امضای این طومار اقدام می کردند، پیش از امضای آن توسط کارشناسان حوزه جمعیت نسبت به فاجعه سقط عمدی جنین و پیامدهای ناگوار پیری جمعیت توجیه می شدند.
 
امضای طومار در اعتراض به فاجعه سقط عمدی جنین
مسجد فاطمه زهرا سلام الله علیها قم
امضای طومار در اعتراض به فاجعه سقط عمدی جنین
مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام تهران
ارسال نظرات