۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۴۹۰۷
مدیر گروه دوره‌های آموزش تکمیلی پودمانی تربیت مبلغ:

مبلغان اسلام را از هر گزندی حفظ می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه دوره‌های آموزش تکمیلی پودمانی تربیت مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: مبلغان باید با تلاش چشمگیر خود اسلام را از هرگونه گزند و تحریف حفظ کنند.
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام محمدرضا شریعت‌مدار، مدیر گروه دوره‌های آموزش تکمیلی پودمانی تربیت مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در بازدید اعضای سازمان امامیه پاکستان از مرکز آموزش‌های فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: توجه به مسأله تغذیه فکری مبلغان در بهبود و ارتقا فعالیت‌های تبلیغی از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به برنامه‌‌های در نظر گرفته از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای آموزش مبلغان افزود: در این راستا دفتر دوره‌های آموزشی مختلفی را برگزار می‌کند و برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته است.

مدیر گروه دوره‌های آموزش تکمیلی پودمانی تربیت مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری این دوره‌های آموزشی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی شامل فن خطابه، مباحث کلاس‌داری و روانشناختی است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی کشور و جهان اسلام خاطرنشان کرد: دشمنان امروز برای ضربه زدن به اسلام برنامه‌های مختلفی را به اجرا در می‌آورند و فعالیت‌های تبلیغی می‌تواند مانعی بزرگ در راه تحقق اهداف شوم آنان شود.

حجت‌الاسلام شریعت‌مدار توجه تخصصی به مسأله تبلیغ دین را ضروری دانست و یادآور: باید به جایگاه تبلیغ و نیازهای مبلغان توجه لازم شود چرا که اگر ما به امر تبلیغ توجه لازم را نداشته باشیم ممکن است که زیان‌های جبران ناپذیری به بار آید.

وی تاکید کرد: مبلغان نقش موثر و با اهمیتی در ارتقا سطح آگاهی‌های مردم و ترویج فرهنگ اسلام در جامعه دارند و باید به وظایف خود به بهترین شکل جامعه عمل بپوشانند.

مدیر گروه دوره‌های آموزش تکمیلی پودمانی تربیت مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه مبلغان باید به دانش‌های روز نیز مجهز شوند، گفت: مبلغان باید با تلاش چشمگیر خود اسلام را از هرگونه گزند و تحریف حفظ کنند چرا که مبلغان بازوان تبلیغ اسلام هستند./919/د102/ع

ارسال نظرات