۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۵۴۳۸۸

جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در کاشان اعلام شد

جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در کاشان اعلام شد
اصفهان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان گفت: مردم دارالمومنین کاشان همزمان با سراسر کشور روز جمعه در مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، غلامعلی عبدالرحیمی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کنسولگری ایران در دمشق گفت: همانگونه که مسؤولان اعلم کردند و پیام رهبر انقلاب درباره شهدای اخیر، انتقام شهدای دفتر کنسولگری ایران در سوریه قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل غاصب و حامیان آن شش ماه است در باطلاق غزه گرفتار شدند و به هیچکدام از اهداف شوم خود نرسیدند، افزود: حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق سرپوشی برای جنایت رژیم جعلی اسرائیل در غزه و منحرف کردن افکار عمومی جهان از آنچه در غره می‌گذرد.

عبدالرحیمی در ادامه با اشاره به اینکه مردم دارالمومنین کاشان همزمان با سراسر کشور روز جمعه در مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس شرکت خواهند کرد، اظهارداشت: مردم شهید پرور کاشان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم کردن جنایت رزیم کودک کش اسرائیل و حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، مشت محکمی بر دهان اسرائیل و استکبارجهانی خواهند زد.

وی افزود: امسال مراسم راهپیمایی روز قدس با شعار محوری «روزجهانی قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الحرار» جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح با تجمع درمجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان و سخنرانی محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس مردم کاشان از مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج در خیابان شهید بهشتی آغاز و به طرف چهار راه شاهد میدان معلم، بلوار باهنر و میدان جهاد ادامه خواهد داشت و از میدان جهاد به طرف مصلی نماز جمعه بقیه الله الاعظم کاشان خواهند رفت و نماز جمعه را اقامه خواهند کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات