۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۷۵۴۵۶
عضو شورای اسلامی شهرمشهد:

وقف از نیازهای اجتماعی روز حمایت کند

خبرگزاری رسا ـ عضوشورای اسلامی شهرمشهد گفت: وقف می تواند به عنوان پشتوانه ای قوی در راستای جامعه اسلامی از نیازهای اجتماعی روز حمایت کند.
وقف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد رضا مهرورز، عضو شورای شهر مشهد در حاشیه برپایی مراسم عزاداری دهه آخر صفر که از سوی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود، اظهار داشت: نیازهای امروز درجامعه نسبت به گذشته تغییر کرده؛ اما درخصوص اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای به روز شدن موقوفات کار قابل توجهی انجام نشده است.

وی ادامه داد: درختکاری، بهسازی ساختارهای شهری و ارایه خدمات به شهروندان همگی سبب افزایش بهره مندی مردم از امکانات شهری می شود که وقف در این زمینه ها در راستای کارهای خداپسندانه قراردارد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد از این که نهادهای فرهنگی دراین زمینه اقدام مناسبی را انجام نداده اند ابراز تاسف کرد و افزود: باید فعالیت های فرهنگی دراین راستا ساماندهی شود.

وی خاطرنشان کرد: حمایت ازدانش آموزان بی بضاعت و با استعداد زمینه ای است که امروز نیازمند حضور جدی موقوفات درنقش حمایتی از آن است.

حجت الاسلام مهرورز، خواستار رونق فرهنگ حقیقی درجامعه شد و بر ضرورت معرفی نیازها و مصداق های جدید درعرصه وقف توسط متولیان تاکید کرد. /930/د102/ص
ارسال نظرات