۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۷۵۴۶۰
حجت‌الاسلام مهدوی بیات:

برخی خواص و نخبگان هم صدا با دشمنان، نظام را به استبداد دینی متهم می کنند

خبرگزاری رسا ـ یک مدرس حوزه گفت: برخی از خواص و نخبگان هم صدا با دشمنان، نظام را به استبداد دینی و دیکتاتوری متهم می کنند.
آرشيوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مهدوی بیات از اساتید حوزه علمیه، شب گذشته و در هشتمین شب از مراسم سوگواری دهه آخر صفرکه از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، ابراز داشت: فردی فرصت طلب که از ابتدای انقلاب با سوء استفاده و فرصت طلبی برای خود شهرت کاذب کسب کرده بود و به خاطر مسوولیت نخست وزیری که زمانی بر عهده داشته هم اکنون از نظام طلب کار است‏، هم‌نوا با مستبکران و دشمنان، نظام را به استبداد دینی و دیکتاتوری متهم می‌کند.

وی با اشاره به این که این دسته اشخاص عنوان می کنند که نظام از آرمان های اصلی انقلاب خود منحرف شده است، ادامه داد: نظام به هیچ عنوان از مسیر و اهداف اصلی خود منحرف نشده و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بعد از 31 سال بیش از پیش و پرشور در صحنه های دفاع از دستاوردهای نظام حضور می یابند.

این استاد حوزه علمیه، مصداق بارز حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از دستاوردهای انقلاب را شرکت بی نظیر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال دانست و خطاب به اشخاصی که نظام را متهم به منحرف شدن از مسیر اهداف اصلی انقلاب می کنند، تصریح کرد: نظام منحرف نشده، بلکه این شما هستید که منحرف شده و از مسیر اهداف اصلی انقلاب تغییر جهت داده اید و در مسیر اهداف و سیاست های خصمانه دشمنان گام برداشتید.

حجت ‌الاسلام مهدوی با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) در وصیت نامه الهی سیاسی ایشان و کتاب صحیفه نور افزود: در حالی‌که هنوز از رحلت امام (ره) زمان طولانی نگذشته است، برخی منافقان با تحریف و جعل فرمایشات بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی سعی در گمراه کردن مردم دارند.

وی در ادامه با بیان این که در زمان حضرت علی(ع) نیز عده‌ای با تحریف احادیث و فرمایشات پیامبر اکرم(ص) مردم را گمراه کرده و در حکومت این امام فتنه ایجاد کردند، ادامه داد: این افراد بی‌بصیرت منافق صفت با تحریفاتی که انجام دادند باعث فاصله گرفتن امت از پیغمبر(ص) شدند که نتیجه آن‏، وقوع جنگ های صفین، جمل و نهروان در دوران خلافت امیرالمومنین علی(ع) بود.

این کارشناس مذهبی همچنین با بیان این که اکنون نایب برحق امام زمان (عج) و آیینه تمام نمای حقیقت(رهبر معظم انقلاب اسلامی) به مردم انقلابی تاکید دارند که برای حفظ نظام و کشور به دنبال اشخاص نروید و معیارها را در نظر بگیرید، گفت: فقدان معیار انسان را متزلزل کرده و به فتنه می‌کشاند.

وی با تاکید بر این که تاکنون هیچ ملت و مردمی مانند ملت ایران این چنین در صحنه حضور نداشتند و حتی مردم زمان پیامبر (ص) و امام علی (ع) هم مانند ملت ایران مدافع راستین ارزش های اسلامی نبودند، خاطر نشان کرد: اکنون معاویه زمان شعار آشتی ملی را مطرح کرده، در حالی‌که ما با کسی دشمنی نداریم که بخواهیم آشتی کنیم.

حجت‌الاسلام مهدوی بیات بحث آشتی ملی را بزرگ تر از خیانت‌های هشت ماه اخیر دانست و اضافه کرد: پیغمبر خدا نیز از مومن‌نماهای مشرک و بی‌بصیرت که با فرصت طلبی برای خود در بین مردم شان و مقام کسب کرده بودند خوف داشتند. /930/د102/ص
ارسال نظرات