۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۵۵۷۰
مدیر حوزه علمیه شاهرود:

فتنه سبز به عنوان جنبشی ضدفرهنگ به مقابله نظام برخواسته است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شاهرود گفت: امروز فتنه سبز به عنوان جنبشی ضد فرهنگ به مقابله با نظام پرداخته است.
اميني مدير مدرسه علميه امام جعفر صادق (ع) شاهرود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه موقت و مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شاهرود امروز در گردهمایی روسای دانشکده های علوم قرآنی کشور در دانشکده علوم قرآنی شاهرود گفت: امروز فتنه سبز به عنوان جنبشی ضد فرهنگ به مقابله با نظام پرداخته است.

وی افزود: در فتنه سبز متوجه شدیم که بخشی از زیر ساخت های این فتنه از علوم انسانی بر می گیرد. نظریات غربی ها آن چنان گسترش یافته که حتی فضای دانشگاه ها در سراسر جهان را به سمت خود جذب کرده است و دشمنان امروز با ایجاد جنبشی ضد فرهنگی به نام جنبش سبز به مقابله با نظام پرداخته اند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شاهرود افزود: دشمنان نظام طی سالهای گذشته تا به امروز سرمایه گذاری های زیادی بر روی مراکز پژوهشی و فرهنگی از طریق تهاجم فرهنگی انجام داده اند که مقام معظم رهبری بارها بر این مساله تاکید کرده اند.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: در حال حاضر همه نهادها و تشکل ها باید سرمایه های خود را در مقابله با جنگ نرم دشمن متمرکز کرده و از تمام توان خود در این جنگ استفاده کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود با بیان اینکه دانشگاه علوم معارف و قرآن کریم باید بتواند در علوم انسانی جهان بشریت تحولی عظیم ایجاد کند گفت: زمانی دانشگاه علوم قرآنی می تواند در جهان تاثیرگذار باشد که مستقل از سازمان اوقاف و امور خیریه اداره شود.

وی افزود: سازمان اوقاف به اندازه وزارت علوم هزینه نمی کند و به همین علت آن طور که از دانشکده های قرآنی انتظار می رود در قسمت پژوهشی خروجی ندارد./960/پ202/ص

ارسال نظرات