۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۷۵۶۶۵۸
حجت الاسلام بیاتی:

دشمن با کشف حجاب به دنبال براندازی سیاسی و جابجایی حاکمیت بود

دشمن با کشف حجاب به دنبال براندازی سیاسی و جابجایی حاکمیت بود
مدیر موسسه طهورا حجاب را مسئله ای فراتر از موضوع فرهنگی برشمرد و گفت: باید دشمن و پشت پرده های نقشه و توطئه هایش را شناخت و برای آن راهکار و برنامه داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی بیاتی؛ مدیر موسسه طهورا در نشست سوم فصل تشخص زن با موضوع "روایت سرنوشت حجاب" که به همت مدرسه اندیشه ورز رحا سه شنبه عصر برگزار شد، با اشاره به پیامد‌های سیاسی و امنیتی بدحجابی و تبرّج گفت: بحران کشف حجابی را بیشتر با بُعد فرهنگی معرفی کرده اند و به بُعد امنیتی آن کمتر اشاره شده است و مسئله را صرفاً فرهنگی تعریف می‌کنند یعنی اینکه افراد باید آزادی عمل داشته باشند، اما در واقع تلاشی می‌شود که در سطح جامعه بی حریمی، رها بودن و در دسترس بودن و بی سلاح شدن در مقابل مرد یک هدف و با شعار آزادی باشد.

وی با بیان اینکه عده‌ای با شعار آزادی به دنبال برهنگی و بی بندو باری در جامعه هستند، افزود: اندیشمند با نگاه غربی ما هم برهنگی را آزادی، اما باحجابی را حجاب نمی‌داند در حالیکه آزادی حتی در غرب و فرانسه هم حد و حدودی دارد.

مدیر موسسه طهورا حجاب را مسئله‌ای فراتر از موضوع فرهنگی برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر در بحران و شورش‌های حجاب مشاهده شد که عده‌ای قلیل با هنجار شکنی حجاب را از موضوع فرهنگی به امنیتی سوق دادند. قبل از فتنه مهسا هم حجاب یک موضوع فرهنگی صرف نبود و دشمن با کشف حجاب به دنبال براندازی سیاسی و جابجایی حاکمیت بود.

حجت الاسلام بیاتی ادامه داد: بی حجابی نمادی برعلیه تفکر اسلامی و انقلابی بود و آنها نمی‌خواهند ایران کشوری قدرتمند باشد، فتنه مهسا و روسری سفید‌ها پشت پرده‌ای سیاسی داشت و دشمن با ابزار زن بی حجاب به دنبال خیابان گرم و خانه سرد بود تا انقلاب را به چالش و تضیف کند.

وی اظهار با بیان اینکه اسلام به دنبال خانه گرم و خیابان سرد است، خاطرنشان داشت: غرب شیطانی می‌خواهد زن و مرد دائما در حال هیجان باشد تا عقلانیت کارنکند و براساس شهوات کار انجام شود و در نتیجه ارتباط با خداوند تضعیف گردد.  

مدیر موسسه طهورا با اشاره به اینکه بی حجابی کاملا با برنامه و هدف در جامعه اشاعه می‌شود، افزود: ذائقه سازی و دست دشمن در پشت پرده را باید درک کنیم که عده‌ای می‌خواهند ما اینگونه فکر و رفتار کنیم هر چند آن عمل برخلاف فطرت انسانی باشد.

حجت الاسلام بیاتی تصریح کرد: ناظران بهداشت به مغازه‌ها سرکشی می‌کنند و اگر جنس و کالای تاریخ مصرف گذشته  و فاسد در مغازه ببینند آن مغازه را پلمپ می‌کنند، چرا آنجا سخن از انتخاب آزاد زده نمیشود و حق را به بهداشت می‌دهند، اما در فضای مجازی اگر کالایی خودنمایی کند که موجب مریضی روح می‌گردد، دم از آزادی و انتخاب آزادنه سر داده می‌شود؟ چرا زبانمان در اعلان کردن توطئه در بحث حجاب الکن است؟ حجاب از یک موضوع فردی فراتر است.

وی اضافه کرد: دشمن خودمان را باید بشناسیم و به برنامه ریزی او باید توجه کرد که چه نقشه‌هایی برای ما و جامعه ما کشیده است، بدانید که در سطح عادی نیستیم و غرب می‌خواهد برهنگی ادامه دار باشد تا عقلانیت را از ما بگیرد.

ارسال نظرات