۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۵۷۲۶۸
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان: 

سالروز عملیات «حاج عمران» به نام روز لرستان ثبت می‌شود

سالروز عملیات «حاج عمران» به نام روز لرستان ثبت می‌شود
سردار باقری با اشاره به نقش آفرینی رزمندگان لرستان در عملیات حاج عمران دوران دغاع مقدس گفت: سالروز عملیات حاج عمران به نام روز لرستان ثبت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار نعمت‌اله باقری، ظهر امروز، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با اشاره به اینکه استان لرستان در طول تاریخ در صحنه‌های مختلف خوش درخشیده است و در هر عرصه‌ای برگ زرینی بر تاریخ انقلاب ثبت کرده‌اند، گفت: در دوران دفاع مقدس نیز برگ زرین دیگری به نام لرستان ثبت شده است‌.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: شور و شعور جوانان و نوجوانان استان لرستان در دوران دفاع مقدس سبب شد تا برگ زرین دیگری بر تقویم انقلاب اسلامی ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تولد‌های خوبی داشته است و یکی از این تولدها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که توسط امام راحل رقم زده شد، عنوان کرد: امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود و امروز با عملیات وعده صادق که فرزندان این مرز و بوم علیه رژیم اشغالگر و کودک‌کش اتفاق افتاد، کلام امام راحل برای ما قابل هضم است.

وی بیان‌ کرد: امروز مجموعه سپاه پاسداران فرمان رهبر معظم انقلاب را در دنیا و در جمهوری اسلامی پیاده‌سازی کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه از مولدین سپاه بسیج سازندگی بود که در سال ۱۳۷۹ رقم زده شد، گفت: امروز بسیج سازندگی عین سنگرسازان بی سنگر دوران دفاع مقدس هستند.

وی یادآور شد: بسیج سازندگی در عرقه های مختلف همچون عمران و آبادانی، سیل، زلزله، خدمت‌رسانی در مناطق محروم و حتی در مناطق صعب‌العبور نقش‌آفرین بوده و همواره جوانان انقلابی به عنوان پیشران خدمت کردن به نظام و مردم پای کار هستند.

سردار باقری گفت: بسیج سازندگی در سال گذشته بیش از ۲۰۰ پنل خورشیدی در سراسر استان نصب کردند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس سراسر ایثار جهاد، شهادت و از خودگذشتگی بود، بیان کرد: حادثه حاج عمران عملیات سخت و پیچیده‌ای بود که در این عملیات رزمندگان لشکر ۵۷ لرستان ایثارگری کردند و جان خویش را تقدیم کردند تا امروز پرچم جمهوری اسلامی بدرخشد.

سردار باقری از ثبت روز عملیات حاج عمران به اسم لرستان خبر داد و گفت: تابلوی آن فردا در برگزاری یادواره شهدای حاج عمران رونمایی خواهد شد.

وی از اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف به منطقه عملیاتی حاج عمران اظهارکرد: ۲۹ اردیبهشت در منطقه حاج عمران برنامه ویژه گرامیداشت عملیات حاج عمران برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) خرم‌آباد بیان کرد: فردا(۲۷اردیبهشت ماه) همزمان با برگزاری یادواره شهدا شروع کار دومین کنگره شهدای استان لرستان رقم می‌خورد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات