۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۵۷۷۲۶
مدیرکل اوقاف قم:

شهید آیت‌الله رئیسی همت‌ها را برای رسیدن به قله دو چندان ساخت

شهید آیت‌الله رئیسی همت‌ها را برای رسیدن به قله دو چندان ساخت
مدیرکل اوقاف استان قم در پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه، شهید آیت‌الله رئیسی را انسانی تاثیرگذار در امروز و فردای ایران اسلامی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در جریان سقوط بالگرد، حجت‌الاسلام عباس اسکندری پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام مدیرکل اوقاف استان قم بدین شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ ۚ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا (نساء آیه 74) شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص، همیشه و در همه حال در آرزوی رسیدن به خدا هستند و خوشا به حال آنها که در راه خدمت، نعمت شهادت نصیبشان می‌شود.

شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی، هر آنچه داشت را در هر سمتی که بر عهده گرفت در طبق اخلاص نهاد و تقدیم اسلام و انقلاب کرد؛ مردی که هدفی جز خدمت به مردم و ارتقاء عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشت و ولایتمداری را در والاترین درجه‌ی اخلاص به منصه ظهور رساند؛ او به راستی یار ولایت بود و همراه مردم.

او در زمانه‌ای گام در میدان اجرایی گذاشت که کوهی از مشکلات در پیش روی او و ملت ایران خودنمایی می‌کرد، اما با همتی که داشت و توکلی که به ذات اقدس الهی کرده بود، آستین بالا زد و با همراهی مردم، جاده‌ی رسیدن به قله‌ها را هموار کرد، باشد که این همت والا و الهی او، توشه مسیر آخرتش شود و گواه ملت ایران را در پیشگاه خداوند به همراه داشته باشد. به یقین، سید ابراهیم رئیسی مردی برای امروز و فردای ایران اسلامی بود، هم او که امید را در دل‌ها زنده کرد و همت‌ها را برای رسیدن به قله دو چندان ساخت.

اینجانب شهادت خادم‌الرضا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان رئیس جمهور فقید کشورمان را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن شهدای راه خدمت، طلب آمرزش و علو درجات دارم؛ خدایشان غریق رحمت کند و با صلحا و اولیاء الهی محشور گرداند.

ارسال نظرات