۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۵۷۸۶۹
آیت الله فاضل لنکرانی در پیامی:

آیت الله آل هاشم افتخاری برای روحانیت خصوصا مسؤولین نظام اسلامی بود

آیت الله آل هاشم افتخاری برای روحانیت خصوصا مسؤولین نظام اسلامی بود
آیت الله فاضل لنکرانی در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله هاشم تصریح کرد: این عالم بزرگوار افتخاری برای روحانیت خصوصاً مسؤولین نظام اسلامی بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی به مناسبت شهادت آیت الله حاج سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید تبریز پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم إنا لله و إنا إلیه راجعون

جناب مستطاب آیت الله آقای حاج سید محمد تقی آل هاشم دامت برکاته 

با سلام و تحیت حادثه دلخراش سقوط بالگرد که منجر به شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران  و جمعی دیگر از خدمتگزاران نظام از جمله فرزند بزرگوارتان روحانی مجاهد و محبوب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمد علی آل هاشم قدس سره الشریف گردید قلوب همه ما را داغدار نمود، این عالم بزرگوار که حاصل عمر جنابعالی و افتخاری برای روحانیت خصوصاً مسئولین نظام اسلامی بود، در مسئولیت‌های مختلف با تلاش و تدبیر و اخلاص از حیثیت اسلام و انقلاب دفاع نمود.

 ایشان با حضور درخشان خود در سمت شریف نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامت جمعه تبریز  همچون ستاره‌ای پر فروغ درخشید و روح تازه‌ای به این مسند بخشید و الگوئی ماندگار برای ائمه محترم جمعه سراسر کشور گردید .

این مصیبت بزرگ را به محضر مبارک امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبری معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و روحانیت بزرگوار آذربایجان، خصوصاً حضرتعالی و خانواده محترم و فرزندان، تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال علو درجات شهدای این سانحه و صبر و اجر برای همه بازماندگان را خواستارم. 

والعاقبة للمتقین

1403/2/31 قم ـ محمدجواد فاضل لنکرانی

ارسال نظرات