۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۷۵۸۱۵۵
از سوی مجلس خبرگان رهبری و مجمع نمایندگان طلاب؛

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت از طرف مجلس خبرگان رهبری و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت از طرف مجلس خبرگان رهبری و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان با سخنرانی آیت الله حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و با مدیحه سرایی حاج عباس حیدرزاده شنبه شب در حسینیه امام خمینی (ره)، دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.

گفتنی است این مراسم با حضور آیت الله محمدی عراقی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم و حجج اسلام والمسلمین ابراهیمی فر نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، رضوی مهر و جمعی دیگر از اعضای مجمع نمایندگان طلاب، اساتید سطوح عالی و طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم برگزار شد.

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، آیت الله حسینی خراسانی سخنران مراسم معیار ارزشمندی هر انسانی در درگاه خدا و ملاک ماندگاری هر کسی در جامعه را به مقدار نفعی برشمرد که او به حال دیگران دارد.

وی با بیان اینکه وجدان عمومی خطا نمی‌کند و حضور پرشور مردم در تشییع شهدای خدمت معنا دارد، تصریح کرد: امروز هم شغال ها و کفتارها رقاصی می‌کنند اما مردم متوجه هستند چه اتفاقی افتاده و با حضور خود ثابت کردند.

آیت الله حسینی خراسانی اظهار داشت: با هر سلیقه ای در تشییع شهید آیت الله رئیسی حضور داشتند و مردم بین خدمتگزار و عاشق ریاست و صندلی فرق می گذارند.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدای خدمت گفت: رهبری معظم در وصف رئیس جمهور فرمودند رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت و امروز در دیدار خانواده های داغدار شهدای خدمت فرمودند مردم ثابت کردند پای ارزش های انقلاب هستند چون رئیسی را رییس جمهور انقلاب می شناختند.

وی اضافه کرد: دل های مومنین در داغ شهید رئیسی سوخت چرا که او را خدمتگزار به مردم می دانستند، انقلاب، کشور و ملت راهش را یافته است و قدرتمندانه به پیش می رود، ان شاء الله مردم در انتخابات پیش رو هم اداء دین خواهند کرد.

ارسال نظرات