۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۷۵۸۱۵۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

حضور ملت در تشییع پیکر شهدا نشان دهنده عظمت پیوند مردم با مسئولان است

حضور ملت در تشییع پیکر شهدا نشان دهنده عظمت پیوند مردم با مسئولان است
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا حضور کم نظیر مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت را نشان دهنده عظمت پیوند مردم با مسئولان نظام عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجقلی‌زاده سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، در مراسم بزرگداشت شهید آیت اله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی با بیان اینکه مردم موهبت بزرگی برای این انقلاب و نظام هستند، گفت: حضور پرشکوه مردم و اظهار ارادت آنها به خادمان مخلص، انقلابی و تلاشگر دهان همه رسانه های دنیا را بست و نشان داد که پیوند عمیقی بین مردم و مسئولین وجود دارد. 

وی مردم ایران را عاشق ولایت دانست و افزود: عشق به شهادت در خون ملت ما جاری است و همین امر موجب شده است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت به راه خود ادامه دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در خصوص ویژگی های مسئول جهادگر و انقلابی مطرح کرد: هر مسئولی در هر جایگاهی باید مجاهد در راه اسلام و خدا باشد وی این مجاهدت در زمان های مختلف معانی متفاوتی دارد. 

وی ادامه داد: جهاد امروز باید جهاد تیین و بیان توانمندی ها و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد تا مردم امیدوار به آینده پیش رو باشند.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی ایستادگی در مقابل دشمنان را یکی دیگر از ویژگی های مسئول مجاهد عنوان و خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل دشمنان و کمک به جبهه مقاومت از بارزترین ویژگی های شهید آیت اله رئیسی و شهید وزیر امور خارجه امیرعبدالهیان بود که موجب شد در یاد و خاطره ملت ماندگار شوند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات