۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۵۸۴۷۸

گردهمایی اساتید سطوح عالی حوزه با عنوان "وعده صادق، عروج شهدای خدمت و تحولات جهانی" برگزار شد

گردهمایی اساتید سطوح عالی حوزه با عنوان
گردهمایی اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با موضوع «وعده صادق، عروج شهدای خدمت، تحولات جهانی» در سالن اجتماعات فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، گردهمایی اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با موضوع «وعده صادق، عروج شهدای خدمت، تحولات جهانی» شب گذشته در در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء برگزار شد.

در این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور خدوم و مردمی و همراهان گرامی ایشان که شخصیت‌های برجسته‌ای برای انقلاب اسلامی بودند، اظهار داشت: شهید عبدالهیان سخنگو و صدای مقاومت اسلامی در عرصه جهانی، شهید آل هاشم شخصیتی محبوب و مردمی و الگو برای مسئولین و مردم و استاندار آذربایجان شرقی جوان و پرتلاش بود.

وی با اشاره به اینکه جبران خلاء و ثلمه شهید رئیسی و هیئت همراه بسیار دشوار است، ابراز کرد: از خداوند مسئلت داریم برای نظام این خلاء را جبران کند؛ یقینا اثری که در خون شهیدان قرار دارد آثاری بیشتری از حیات آنها دارد؛ بعد از شهادت شهدای خدمت فضای خاصی به نفع جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور شکل گرفت و احساسات مردم عزیز در شهر‌هایی که پیکر شهیدان تشییع شد بسیار تحت تاثیر قرار گرفت.

گردهمایی

همچنین سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این گردهمایی ضمن تاکید براینکه عملیات وعده صادق پیامد اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بود، گفت: اگر هدف رژیم صهیونیستی زدن فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی ایران بود می‌توانست در خارج از کنسولگری ایران در سوریه این جنایت را انجام دهد؛ هدف رژیم صهیونیستی از این اقدام پیروزی راهبردی برای جبران شکست ۷ اکتبر بود.

وی با تاکید براینکه شکست قدرت بازدارندگی اسرائیل مساوی با فروپاشی است، اظهار داشت: اکنون محور مقاومت روحیه گرفته و تاریخ منطقه به قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم شده است؛ نتیجه این عملیات قدرت بازدارندگی خوب و مثال زدنی برای جمهوری اسلامی است و در سایه این پیروزی،ِِ اقتصاد و روحیه مردم بهبود یافت و انسجام ملی در حمایت از این عملیات افزایش پیدا کرد.

ارسال نظرات