۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۵۸۵۶۲

رونمایی از جدیدترین آثار پژوهشکده زن و خانواده

رونمایی از جدیدترین آثار پژوهشکده زن و خانواده
مراسم رونمایی از جدیدترین آثار پژوهشکده زن و خانواده در اختتامیه همایش بین المللی خانواده مقاوم و چالش های اخلاقی جهان متحول برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در مراسم اختتامیه همایش بین المللی «خانواده مقاوم و چالش های اخلاقی جهان متحول» که روز پنجشنبه 10 خردادماه 1403 در سالن همایش آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد از جدیدترین آثار پژوهشکده زن و خانواده رونمایی شد.
 
این آثار شامل 5 اثر تألیفی، 4 اثر ترجمه و 7 جلد کتاب همایش بود .
 
«عدالت، زن، جنسیت» نوشته فریبا علاسوند، «تحول معنایی واژگان خانواده در متون تفسیری و قرآن پژوهی» نوشته فریبا علاسوند، «مواجهه راهبردی با تحولات امر جنسی» نوشته محمدرضا زیبایی نژاد، «انطباق پذیری زنان و خانواده در بحران زلزله» نوشته سمیه کاظمیان و عباس آینه چی و «مبانی تطبیق قاعده نفی عسر و حرج بر مسائل فقهی خانواده» نوشته مهدی سجادی امین» عناوین آثار تالیفی هستند.
 
آثار ترجمه نیز شامل «خانواده در جهان قرن بیستم»، «خانواده و ایمان»، «خانواده، پناهگاهی در دنیای بی‌عاطفه» و «گروه‌های کوچک در دفاع از خانواده» می شوند.
 
۷ جلد کتاب همایش بین‌المللی خانواده مقاوم و چالش‌های اخلاقی جهان متحول نیز عبارتند از: «چکیده مقالات»، «دو جلد مصاحبه‌ها»، «خانواده و سینما»، «خانواده و تبلیغ»، «خانواده، اخلاق و روانشناسی» و «خانواده و تربیت».
ارسال نظرات