۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۷۵۸۵۸۴

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی از سوی دفتر آیت الله نوری همدانی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی از سوی دفتر آیت الله نوری همدانی برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش، از سوی دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با حضور طلاب، مسئولین حوزه علمیه و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش، از سوی دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز با حضور طلاب، روحانیون، اساتید، مسئولین حوزه علمیه و اقشار مختلف مردم در دفتر معظم له برگزار شد.

لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور مرجع عالیقدر حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار شد، آیت الله سید احمد خاتمی، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی رئیس مرکز ارتباطات حوزه و روحانیت دولت حضور داشتند.

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی  از سوی  دفترآیت الله نوری همدانی برگزار شد/م

شایان ذکر است این مراسم با روضه خوانی مداحان اهل بیت علیهم السلام و سخنرانی حجت السلام عزیز الله رزاقی همراه بود.

حجت الاسلام رزاقی ضمن بیان اینکه آیت الله رئیسی شخصیتی تاثیرگذار در انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: ایشان در بخش‌های مختلف و مناصب گوناگون، خدمات موثری به جمهوری اسلامی ایران داشتند.

حجت الاسلام رزاقی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی ادعای اطاعت از رهبر معظم انقلاب را داشت و ادعا را در عمل نشان داد، گفت: آیت الله رئیسی امیدی در دل حق مداران عالم بود و مقاومت اسلامی در خارج از مرز‌های کشور‌های اسلامی، کشور‌های غربی و آمریکا را تحت تاثیر قرار داد.

 

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی  از سوی  دفترآیت الله نوری همدانی برگزار شد/م

سخنران مراسم با بیان اینکه آیت الله رئیسی معتقد بود قرب الی الله از طریق خدمت به مردم است، ابراز کرد: تشییع میلیونی و حضور اقشار مختلف در مراسم تشییع، نشان دهنده محبوبیت ایشان در دل‌ مردم بود؛ ۶۰ هیئت خارجی برای تسلیت به ایران آمدند که نشان دهند محبوبیت ایشان در بین دولت‌ها و ملت ها نیز بود.

وی با اشاره به اینکه درگذشت شهادت گونه ایشان غمی دردناک و مصیبتی عظیم برای جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی با صداقت کامل کار کرد و بدون برنامه وارد هیچ کاری نشد، طرح تحول دستگاه قضایی یکی از برنامه‌های ایشان بود که اکنون در دستگاه قضائی اجرا می‌شود.

ارسال نظرات