۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۵۸۶۸۳
سرپرست فرمانداری کاشان:

توجه به محافل مذهبی از تغییر ذائقه مردم به سمت اهداف دشمن جلوگیری می‌کند

توجه به محافل مذهبی از تغییر ذائقه مردم به سمت اهداف دشمن جلوگیری می‌کند
اصفهان – محمدی فشارکی با اشاره به تلاش دشمن در حوزه جنگ شناختی، گفت: با اهمیت دادن بیشتر به محافل مذهبی از تغییر ذائقه مردم به سمت اهداف دلخواه دشمن جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی صبح امروز در نشست با شورای هیئات مذهبی کاشان، گفت: توجه به محافل مذهبی، مانع از تغییر ذائقه مردم به سمت اهداف دشمن می‌شود.

وی با اشاره به مسائل و دغدغه‌های موجود در شهرستان کاشان افزود: سرمایه ما اهل بیت(ع) هستند و از سوی دیگر پیرغلامان ما به نوعی خود یک تکیه گاه معنوی در بین مردم محسوب می‌شود.

سرپرست فرمانداری کاشان ادامه داد: با توجه به اهمیت نقش و جایگاه پیرغلامان حسینی در بین مردم لازم است دغدغه این افراد نیز پیگیری و حل و فصل شود.

محمدی فشارکی با اشاره به تلاش دشمن در حوزه جنگ شناختی افزود: با توجه و اهمیت دادن بیشتر به محافل مذهبی از تغییر ذائقه مردم به سمت اهداف دلخواه دشمن جلوگیری می‌شود.

در این نشست سید علی اکبر جلال زاده دبیر شورای هیات مذهبی کاشان نیز گزارشی از عملکرد شورای هیات در زمینه اجرای برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.

شایان ذکر است، بیش از یکهزار هیات مذهبی دارای مجوز و غیر مجوز در شهرستان کاشان فعالیت دارند به طوریکه به ازای هر ۴۰۰ نفر در کاشان یک هیئات مذهبی فعالیت دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات