۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۵۸۰۳۲
مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شمال اصفهان:

شهدای خدمت گفتمان انقلاب اسلامی را احیا کردند

شهدای خدمت گفتمان انقلاب اسلامی را احیا کردند
اصفهان - حجت الاسلام حلاجی مفرد با بیان اینکه شهادت رئیس جمهور خدوم و همراهانش نافع‌تر از حیات شان برای خود و ملت ایران بوده است، گفت: شهدای خدمت گفتمان انقلاب اسلامی را احیا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد حسن حجت الاسلام حلاجی مفرد پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری رئیس جمهور شهید در سایپا سیتروئن کاشان گفت: شهدای خدمت گفتمان انقلاب اسلامی را احیا کردند

وی با اشاره به اینکه شهادت رئیس جمهور خدوم و همراهانش نافع‌تر از حیات شان برای خود و ملت ایران بوده است افزود: با نگاه توحیدی به استقبال مردم از تشییع شهیدانی، چون سردار سلیمانی و دکتر رئیسی، ایمان ما زیاد می‌شود.

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به آیه ۶ سوره مریم و جای گرفتن محبت مؤمنین در دل مردم، اظهار داشت: ایمان و عمل صالح بزرگترین سرمایه انسان است.

وی یادآور شد: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، اما مردم از تشییع این شهید و همراهانش، خداوند محبت و محبوبیت ایشان را که اهل ایمان و عمل صالح آنها بود در دل مردم قرار داد و این نشان دهنده خدمات خالصانه این خادم الرضا و خادم ملت ایران بود.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار کاشان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار داشت: فرایندی که رهبر معظم انقلاب برای انقلاب ترسیم کرده است شامل پیروزی نهضت با رهبری امام، تشکیل نظام جمهوری اسلامی و تشکیل دولت اسلامی است.

وی با بیان اینکه در تشکیل دولت اسلامی تا حدودی موفق عمل نکرده‌ایم گفت: اگر شعار‌های استکبارستیزی، خدامحوری، عدالت محوری، تحقق مردم‌سالاری اسلامی و رفع محرومیت و فقر محقق شود دولت اسلامی تشکیل خواهد شد و مردم خود را امروز قدردان افرادی همچون آیت‌اله رئیسی می‌دانند که شبانه روز خود را وقف مردم و وقف خدمت می‌کنند.

فرماندار کاشان گفت: آیت‌اله رئیسی به اقشار جامعه وجامعه کارگری نیز تا حدی به گفتمان و ادبیات تشکیل دولت اسلامی فهم داشت و باید یقین داشت از دست دادن ایشان ضایعه و سلمه‌ای بزرگ برای ما است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدای خدمت گفتمان انقلاب اسلامی را احیا کردند، همگان را به مشارکت در انتخاب یک خدمتگذار دیگر برای مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری در روز ۸ تیر دعوت کرد و یادآور شد: مردم ایران که در پهنای انقلاب اسلامی یک خدمتگذار را از دست داده‌اند خود را باید آماده شناخت بالاترو بیشتر انتخاب خدمتگذاری که بتواند این مسیر را با سرعت بیشتر و بهتر بپیماید کنند.

لازم به ذکر است، پخش کلیپ بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید، مدیحه سرایی، عزاداری و سینه‌زنی از دیگر برنامه‌های مراسم عزای شهادت خادم‌الرضا (ع) آیت الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور محبوب و و دیگر شهدای سانحه هوایی بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات