۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۷۵۸۸۱۲
با حضور معاون امور حوزه های علمیه خواهران؛

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه معرفی شد

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه معرفی شد
کرمانشاه ـ با حضور معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور؛ مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با حضور حجت الاسلام اسماعیل‌نیا، معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور؛ مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه منصوب شد. 

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا در این مراسم در سخنانی با اشاره به وضعیت حوزه علمیه خواهران گفت: حوزه خواهران مولود انقلاب است، قبل از انقلاب حوزه علمیه نداشتیم و بعد از انقلاب جامعه ‌الزهرا و حوزه‌ها و مرکز مدیریت و شورای سیاستگذاری تاسیس شد.

وی بیان کرد: الان با افتخار اعلام می‌کنیم حوزه خواهران دارای 500 مدرسه علمیه در سطح کشور، بالغ بر 80 هزار طلبه جاری و ده‌ها هزار فارغ‌التحصیل است که نقش بی بدیلی در تحقق دستاوردهای انقلاب داشتند.

وی افزود: اهمیت حوزه خواهران امروز بیش از دیروز است چرا که دشمن در مباحث زنان، عفاف و حجاب و خانواده ورود کرده و حوزه خواهران آماده نقش آفرینی در جنگ شناختی و جهاد تبیین است که انتظار می‌رود در این راستا مسئولین نیز عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

وی در پایان از همه مدیران سابق و اسبق استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد و افزود: ان‌شاالله نسل امروز حوزویان و طلبه‌های جوان بتوانند با ولایت‌مداری عملی، نقش آفرین باشند.

گفتنی است که در این مراسم حجت‌الاسلام ابوالفضل نجادی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام عبدالملکی تقدیر شد./1400/

ارسال نظرات