۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۵۸۷۹۱
فرماندار شهرستان روانسر:

امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است

امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است
کرمانشاه ـ مصطفی زاده گفت: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم سی‌و پنجمین گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با حضور گسترده و پرشور مسئولین ادارات و روحانیون و اقشار و مردم در مسجد جامع روانسر برگزار شد.
 
در این مراسم، سعدی مصطفی زاده، فرمانده شهرستان روانسر ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین قیام 15 خرداد در سخنانی اظهار داشت: چهاردهم خرداد، سالگرد ارتحال پیر فرزانه‌ای است که آزادگی و استقامت را به ملت ایران آموخت و این کشور مصیبت زده را از چنگال استعمار جهانی نجات داد و درس آزادی و آزادگی را معنای تازه بخشید.
 
فرماندار شهرستان روانسر گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد یادآور حماسه‌ای جاویدان و سرآغاز نهضتی است که به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت و سپس به نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور عزیزمان شکوفا گردید.
 
مصطفی زاده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مردم شجاع و متدین ایران در مسیر مبارزه با استبداد و استعمار همواره رشادت، ایستادگی و ایثار را از خود به نمایش گذاشتند و در این مسیر،‌ قیام ۱۵ خرداد یکی از رویدادهای جاودان و تاثیرگذار در شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران است.
 
فرماندار شهرستان روانسر در پایان سخنان خود بیان داشت: امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند./1400/
ارسال نظرات