۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۵۹۱۸۶
در گفت‌وگو با رسا تشریح شد؛

جزئیات برگزاری مدرسه تخصصی تابستانه مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر حوزه علمیه

جزئیات برگزاری مدرسه تخصصی تابستانه مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر حوزه علمیه
حجت الاسلام کمالی جزئیات برگزاری مدرسه تخصصی تابستانه مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر محمدیه را تشریح کرد.

حجت الاسلام محمد جواد کمالی مسئول روابط عمومی مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر محمدیه در گفت وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به تشریح جزئیات مدرسه تابستانی پرداخت و اظهار داشت: از سال ۱۴۰۲ تاکنون و در سه ماه اول سال ۱۴۰۳ تعداد سه دوره برگزار شده که تعداد 100 نفر از طلاب و فضلای حوزه در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی افزود: در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ اختتامیه دوره‌های گذشته برگزار و به برگزیدگان گواهی اعطا شد.

مسئول روابط عمومی مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر محمدیه بیان داشت: این دوره‌ها دوره‌های تابستانه مجتمع می‌باشد که همزمان 3 دوره روش شناسی فقه مدیریت، دوره تخصصی فقه مدیریت و دوره تخصصی فقه مدیریت امنیت به صورت مجازی برگزار می‌شود که تاکنون حدود ۳۰۰ نفر از طلاب سراسر کشور از این دوره استقبال کردند.

وی افزود: برآیند ما استقبال بیش از ۴۰۰ نفری طلاب و فضلای حوزه در مجموع این سه دوره را پیش بینی می کنیم که البته این دوره ها هم مخصوص طلاب و فضلای حوزه و هم شامل دانشجویان دانشگاه‌ها می‌شود.

حجت الاسلام کمالی ابراز کرد: در این دوره هم خواهران و هم برادران می‌توانند شرکت داشته باشند و این دوره در بازه زمانی ۲۵ خردادماه تا اوایل مرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر محمدیه بیان داشت: الحمدالله با اشاره به موضوعاتی که در دوره‌های کوتاه مدت مجتمع در زمینه فقه مدیریت، حکمرانی و فقه حکمرانی و مسائل مربوط به مدیریت جامعه می‌باشد، استقبال خوبی از دوره ها شده و بازخوردی که از بدنه حوزوی و دانشگاهی داشتیم این بود که احساس به این موضوع در بین همه وجود داشت و همه ابراز علاقه مندی می کردند.

گفتنی است این مجتمع، هرساله به صورت محدود از میان اساتید سطوح عالی حوز های علمیه جهت یک دوره 5 ساله دانش پژوه جذب می کند و این دانش پژوهان از طریق شرکت در آزمون و مصاحبه تخصصی به مدت 5 سال در گرایش های مختلف در این مجتمع جذب می شوند و علاوه بر تحصیل دانش پیشرفته مدیریت و غنی سازی اجتهادی و کارورزی در گرایش هایی که مجتهد مدیر در مناصب عالیه نظام دارد، مشغول به تحصیل می شوند.

م/ جزئیات مدرسه تخصصی تابستانه مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر حوزه علمیه

م/ جزئیات مدرسه تخصصی تابستانه مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر حوزه علمیه

م/ جزئیات مدرسه تخصصی تابستانه مجتمع عالی تربیت مجتهد مدیر حوزه علمیه

 

ارسال نظرات