۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۵۹۱۹۲
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود لرستان:  

جشن های غدیر به صورت مردمی برگزار می‌شود

جشن های غدیر به صورت مردمی برگزار می‌شود
حجت الاسلام چراغی گفت: حضور گسترده مردمی در جشن‌های غدیر و دهه امامت و ولایت زمینه و فرصت مناسبی برای ارائه و انتقال محتواهای متناسب با این واقعه عظیم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز در جلسه هماهنگی مهمانی غدیر اظهارداشت: این مناسبت‌ها بهترین ایام برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان در خصوص اهمیت اجرای برنامه‌های غدیر اظهار داشت: حضور گسترده مردمی در جشن‌های غدیر و دهه امامت و ولایت زمینه و فرصت مناسبی برای ارائه و انتقال محتواهای متناسب با این واقعه عظیم است و برنامه‌های مناسبتی عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت محتوا محور و خلاقانه برگزار شود.

وی تاکید کرد: در کنار ظرفیت‌های بزرگ مردمی، همدلی و همکاری دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ویژه گرامیداشت غدیر خم ضروری است.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به اینکه در همایش غدیر ۲ غرفه ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت برپا می شود، عنوان کرد: همچنین این غرفه ها به برگزاری مسابقات و اهدا بسته های فرهنگی و مشاوره فرهنگی و مهدوی خواهند پرداخت.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات