۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۷۵۹۴۳۴
حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی:

موضع سپاه پاسداران در انتخابات همان موضع رهبر انقلاب است

موضع سپاه پاسداران در انتخابات همان موضع رهبر انقلاب است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: موضع و راهبرد سپاه در انتخابات همان موضع و راهبرد حکیمانه رهبری معظم انقلاب است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، گردهمایی مسئولان و مدیران دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در این گردهمایی با بیان اين که حفظ و بقای انقلاب اسلامی به مراتب از ایجاد آن دشوارتر است، گفت: انقلاب ها و نهضت های زیادی در دنیا شکل گرفت اما در ادامه دچار انحراف و لغزش گردید و انبیا الهی نیز آمدند و نهضتی برپا کردند اما  در نگهداری از آن، توسط پیروان کوتاهی و لغزش اتفاق افتاد.

وی افزود: حفظ و بقای انقلاب و ماندن در این مسیر آن قدر مهم است که خطر ریزش و انحراف و ارتجاع همیشه در کمین است چنانچه بسیاری در صراط مستقیم قرار گرفتند و مجاهدت ها کردند، اما، عاقبت بخیر نشدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه در هر زمانی باید مصداق پاسداری و جهاد زمانه را به خوبی درک کنیم، گفت: ویژگی مومنان برجسته آن است که مصیبت و تهدید را تبدیل به حماسه می کنند چنانچه حضرت زینب کبری سلام الله علیها، مصیبت کربلا را به فرصت تبدیل کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله مهم انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: همت و تلاش همه دوست داران انقلاب و علاقه‌مندان به کشور باید شکل‌گیری انتخاب درست و دقیق با مشارکت حداکثری باشد چرا که این، ضامن پیشرفت کشور و تحقق آرمان های انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه امروز کشور نیازمند سربازی ولایتمدار با توانمندی بالا و روحیه و قابلیت مدیریت و خدمت جهادی به مردم مانند شهید رئیسی است، اظهار کرد: عالی ترین درجه، مقام سربازی است و چیزی که نباید بگذاریم تعطیل شود، مکتب سربازی است، مکتب ابوالفضلی و علی اکبری است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، ولایت و ولی فقیه را یکی از بزرگترین نعمت ها و موهبت های الهی به این مردم و کشور توصیف کرد و گفت: اگر این انقلاب پس از گذشت بیش از ۴۵ سال و علیرغم همه ی فتنه ها و دشمنی ها، متوقف و دچار ارتجاع نشده است، این  در مرحله اول مدیون و مرهون شهدا و ولایت مداری مردم است.

وی در ادامه، تبیین و روشنگری و بیان معیارها برای انتخاب درست را یک ضرورت توصیف کرد و گفت: اصلح در انتخابات کسی است که به این معیارها  نزدیک تر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی در ادامه، موضع و راهبرد روشن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات را همان موضع و راهبرد حکیمانه رهبری معظم انقلاب عنوان کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، بزرگ ترین ویژگی شهید رئیسی را سربازی و تعبد و تبعیت و فرمانبرداری او از ولی فقیه عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه هدیه خدا است و تبعیت از او محور اصلی کارآمدی است.

وی از نقش مهم و موثر نیروی زمینی سپاه در ایجاد و حفظ امنیت در کشور تجلیل کرد و افزود: بسیاری از اقدامات نیروی زمینی سپاه که همچنان در حال اجرا و پیگیری است اگر انجام نمی شد بستر ناامنی و مخاطرات زیادی از سوی دشمن فراهم می شد و خسارت ها و آسیب های زیادی در حوزه امنیتی به دنبال داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی تأکید کرد: سال ۱۴۰۲ برای نیروی زمینی سپاه سالی سرشار از مجاهدت و ایستادگی و شهادت بود که این روند همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد که رهاورد آن سرافرازی، پیروزی و افتخار و امنیت مردم و کشور است.

در این گردهمایی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، حجت الاسلام محمدهادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نزسا برگزار شد؛ از خانواده سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران و سرگرد پاسدار احمد حبیبی فر مسئول عقیدتی سیاسی شهرستان راسک که در اوایل سال جاری به دست گروهک‌های تروریستی محارب به شهادت رسید، تجلیل شد.

گفتنی است؛ گردهمایی مسئولان و مدیران دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه به مدت دو روز در تهران با هدف تبیین شرایط سیاسی و امنیتی داخلی و خارجی  و همچنین برنامه های سال ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

ارسال نظرات