۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۷۵۹۴۴۴
مدیرعامل خبرگزاری رسا:

فعالان رسانه ای و سیاسی فرمایشات رهبری را نصب العین فعالیت انتخاباتی خود قرار دهند

فعالان رسانه ای و سیاسی فرمایشات رهبری را نصب العین فعالیت انتخاباتی خود قرار دهند
مدیرعامل خبرگزاری رسا در دیدار با سخنگوی سپاه پاسداران بر لزوم توجه فعالان رسانه ای به سخنان رهبر معظم انقلاب در فعالیت‌های انتخاباتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مدیران و دبیران این رسانه حوزوی با سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات خبرگزاری رسا پرداخت و خاطرنشان کرد: خبرگزاری رسا با برخورداری از نیروهای حرفه ای، متعهد و متخصص و رعایت هنجارهای حوزوی توانسته است اعتماد مراجع تقلید، علما و بزرگان را به دست آورد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا اعتماد بزرگان را سرمایه ای معتبر برای این رسانه حوزوی دانست و افزود: خبرگزاری رسا با رویکردی حرفه ای و مورد قبول کارشناسان رسانه ای توانسته است در انعکاس دستاوردهای حوزه و روحانیت، پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب، تقویت حوزه انقلابی و نیز تربیت طلاب رسانه ای عملکرد درخشانی از خود نشان دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و حساسیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره و با یادآوری فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی، تأکید کرد: همه فعالان رسانه ای و کنشگران سیاسی باید با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، پرهیز از اختلافات را به جد در دستور کار قرار دهند و برای خلق حماسه ای دیگر در هشتم تیرماه آماده شوند.

مدیرعامل خبرگزاری رسا بخش دیگری از سخنان خود را به نقد فعالیت و کنشگری مخرب خرده جریان های مدعی انقلابی گری و عدالت خواهی اختصاص داد و گفت: این افراد با بهره گیری از فضای بدون نظارت رسانه های اجتماعی مجازی، الگوی بی منطق، سطحی نگری، بی ادبانه و احساسی را در پیش گرفتند که ثمره ای جز هزینه سازی و حاشیه آفرینی برای جبهه انقلاب به همراه ندارد.

حجت الاسلام محققی ضعف در روایت سازی را در بین رسانه ها مشهود دانست و با بیان توصیه ها و راهکارهایی به منظور جبران این خلأ، تصریح کرد: اصحاب رسانه جبهه انقلاب باید با بهره گیری از دانش روز، خود را در روایت سازی کارآمد کنند. زیرا امروزه با نسلی از جوانان سروکار داریم که روایت را خود بلد است، مطالعه این نسل اندک و تماشای فیلم در این افراد زیاد است. پس تصویرسازی و انتقال پیام از طریق خلق روایت برای جذب این نسل موثرتر است.

وی در پایان با تقدیر از زحمات و تلاش های سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور وی را در عرصه رسانه ارزشمند دانست و از وی به عنوان الگویی برای نسل های جدید رسانه گران انقلابی یاد کرد.

ارسال نظرات