۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۵۹۵۵۰

استقبال سرد از پزشکیان در شهر قم

استقبال سرد از پزشکیان در شهر قم
با وجود حمایت احزاب و گروه ها و فعالان اصلاح طلب و اعتدالی از آقای پزشکیان، وی در قم با استقبال اندک و سردی مواجهه شد و تعداد کمی از هواداران وی پای سخنان وی نشستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در حالی که 12 روز به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری زمان باقی مانده است و 6 روز از آغاز تبلیغات نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست جمهوری می گذرد، مسعود پزشکیان رهسپار قم شد.

با وجود حمایت احزاب، گروه ها و فعالان اصلاح طلب و اعتدالی از آقای پزشکیان، وی در قم با استقبال اندک و سردی مواجهه شد و تعداد کمی از هواداران وی پای سخنانش نشستند.

مسعود پزشکیان کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری همچنین ضمن زیارت حرم حضرت معصومه(س) دفتر ستاد انتخاباتی خود در این شهر را نیز افتتاح کرد.

استقبال سرد از پزشکیان در شهر قم

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، پزشکیان در این سفر با حضرت آیت الله جوادی آملی و آیت الله کریمی جهرمی دیدار کرد. حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان توصیه ها و تذکراتی، نکاتی درباره لزوم بهره برداری بهینه از ذخایر ثروت آفرین کشور و توجه به کرامت مردم و نیز اهیمت انتخابات و لزوم مشارکت مردم در این رخداد مهم بیان کرد.

گفتنی است، پزشکیان نامزد اصلاح طلب چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ادامه برنامه های خود در قم، با آقایان سید حسن خمینی، اسدالله بیات زنجانی و یثربی کاشانی دیدار کرد. وی همچنین با اعضای مجمع محققین و مدرسین در قم دیدار کرد که تاکنون از جزییات این دیدارها خبری مخابره نشده است.

 

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات