۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۵۹۵۹۱
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:

شهید آیت‌الله رئیسی، اعتماد و امید را به زندگی مردم برگرداند

شهید آیت‌الله رئیسی، اعتماد و امید را به زندگی مردم برگرداند
اصفهان- محمدی فشارکی گفت: تبیین شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی برای مردم و جامعه در گرو حضور منسجم‌تر مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا محمدی فشارکی شنبه شب در نشست با خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان با تبریک عید سعید قربان به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: احزاب نقش ویژه‌ای در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دارند.

وی افزود: احزاب و تشکل‌های سیاسی نقش ویژه‌ای در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دارند و باید برای حضور همگانی و حداکثری و تقویت مشارکت انتخاباتی اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه تفاوت ایران اسلامی با دیگر کشور‌ها در ایام انتخابات است، اظهار داشت: همه تشکل‌ها و خیریه‌ها در ایام انتخابات کارکرد سیاسی دارند.

به گفته وی امروز کار‌های بزرگی توسط مردم شهرستان کاشان در حال اجراست و انجمن‌ها و خیریه‌ها توسط مردم در حال فعالیت هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان یادآور شد: طی سه سال فعالیت شبانه روزی دولت سیزدهم، شهید آیت‌الله رئیسی بخش بزرگی از کار‌های بر زمین مانده را تکمیل و به بهره برداری رسانید.

وی افزود: تبیین شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی برای مردم و جامعه در گرو حضور منسجم‌تر مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است، چرا که آیت الله رئیسی شخصیتی جامع‌الاطراف و مردم‌داری بود که با خوشحالی مردم شاد می‌شد.

محمدی فشارکی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، اعتماد و امید را به زندگی مردم برگرداند و اگر کسی منصفانه قضاوت کند، همه این خدمات را بیان می‌کند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در ادامه به آمادگی شهرستان کاشان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و از پیش بینی ۲۶۲ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان کاشان خبر داد.

وی افزود: از ۲۶۲ شعیع اخذ رای، ۲۱۶ شعبه در شهر کاشان، ۱۶ شعبه در بخش برزک، ۱۵ شعبه در بخش نیاسر و ۱۵ شبعه در بخش قمصر کاشان است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات