۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۵۹۷۲۷

انتصاب حجج اسلام وافی و گرجی در ستاد انتخاباتی زاکانی

انتصاب حجج اسلام وافی و گرجی در ستاد انتخاباتی زاکانی
رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی با صدور حکم های جداگانه، حجج اسلام گرجی و مرتضی وافی را به ترتیب به عنوان مسئول ستاد برنامه‌ریزی و نظارت در امور روحانیت و فعالان فرهنگی حامی دکتر زاکانی و مسئول ستاد اجرایی و عملیات در امور روحانیت و فعالان فرهنگی، منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، لطف الله فروزنده رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با صدور حکم های جداگانه، حجج اسلام علی اصغر گرجی و مرتضی وافی را به ترتیب به عنوان مسئول ستاد برنامه‌ریزی و نظارت در امور روحانیت و فعالان فرهنگی حامی دکتر زاکانی و مسئول ستاد اجرایی و عملیات در امور روحانیت و فعالان فرهنگی منصوب کرد.

م/

در بخشی از پیام آقای زاکانی به حجت الاسلام گرجی آمده است: انتظار می‌رود با استفاده از نیروهای مومن، با نشاط، توانمند، خوشنام و انقلابی زمینه کامل آشنایی با سوابق کارنامه، برنامه‌ها و گفتمان دکتر زاکانی با محوریت تداوم راه شهید رئیسی در تحقق نظام تشکیلاتی و مردم پایه را فراهم آورید.

م/

همچنین در بخشی از پیام آقای زاکانی به حجت الاسلام وافی آمده است: التزام به قانون به ویژه قوانین تبلیغاتی شورای نگهبان وزارت کشور و صدا و سیما جمهوری اسلامی در همه سطوح ستاد به عنوان خط مشی اساسی مورد تاکید می‌باشند.

ارسال نظرات