۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۵۹۹۴۹
امام جمعه خرم آباد:

انتخابات جلوه‌ای از حاکمیت اراده مردم است

انتخابات جلوه‌ای از حاکمیت اراده مردم است
امام جمعه خرم آباد گفت: انتخابات ریاست جمهوری جلوه‌ای از حاکمیت اراده مردم و حضور گسترده در این امر سرنوشت ساز موجب اقتدار نظام اسلامی است
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد، انتخابات را جلوه‌ای از حاکمیت اراده مردم عنوان کرد و گفت: انتخابات و مشارکت حداکثری در این امر سرنوشت ساز امیدآفرینی را برای دوستان و یأس و شکست را برای دشمنان به ارمغان می‌آورد.
 
وی به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر رئیس جمهور شهید اشاره کرد و افزود: این حماسه که تبدیل به یک سرمایه اجتماعی و اعتبار بین المللی در جهان شد باید با مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، پابرجا بماند.
 
خطیب جمعه خرم آباد انتخابات را رقابتی برای خدمتگزاری دانست و اظهار داشت: معرفی نامزد‌های ریاست جمهوری باید در چارچوب قانون و آئین نامه و به دور از ساختارشکنی باشد؛ سران فتنه‌ای که این روز‌ها برای مطالبه گری آمده اند، به جای ابراز نگرانی برای کشور باید پاسخگوی آسیب‌هایی که به جامعه وارد کرده اند باشند.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدش، ایشان را شخصیتی علمی، فرهنگی، هدفمند و بنیان گذار در دستگاه قضا اسلامی در نظام نوپای جمهوری اسلامی دانست و گفت: قضات و کارکنان دادگستری لرستان همواره در حال خدمت رسانی به مردم هستند و اجرای عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک عید غدیر خم، پیوند امام و امت برای برقراری عدالت و ولایت را مهمترین پیام این روز عنوان کرد و گفت: مسیر حرکت امت اسلامی و تمام نسل‌های آینده در این روز برای همه آشکار شد.
 
خطیب جمعه خرم آباد به سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: استحکام و پایه دین به واسطه تبلیغات بوده و مسئولان کشوری لازم است بستر‌های لازم برای گسترش امر تبلیغ را فراهم کنند.
 
 
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات