۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۷۶۰۰۹۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

باید بر اساس ملاک‌های قرآنی و روایی در انتخابات شرکت کرد

باید بر اساس ملاک‌های قرآنی و روایی در انتخابات شرکت کرد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: برای تقویت نظام مقدس اسلامی که خونبهای ۲۵۰ هزارشهید است باید براساس ملاک‌های قرآنی و روایی درانتخابات شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه زیارت جامعه کبیره گفت: حدود ۴۰۰ صفت در جامعه کبیره برای اهل بیت(ع) بیان شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ صفت در جامعه کبیره برای امامان معصوم است، افزود: در زیارت جامعه آمده است شما وارث علم انبیاء هستید و هیچکس نمی‌تواند جای امام معصوم بنشیند و مقام امیرمومنان (ع) را غصب کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به انتظارات ائمه اطهار (ع) از شیعیان خودشان اشاره کرد و اظهار داشت: تنها انتظار ائمه اطهار (ع) از ما فقط داشتن تقوا است، از این اگر کسی برای رضایت خداوند از گناه دوری کند خداوند قلب او را لبریز از ایمان می‌کند. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر مراقبت از وسوسه‌های شیطان، افزود: مراقب پیامک‌ها و پیام‌های گناه آلود در فضای مجازی باشید و اسیر وسوسه‌های شیطان نشوید و به خدا پناه ببرید تا از وسوسه‌های شیطان در امام باشید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران طی ۴۵ سال گذشته با عنایت ائمه اطهار (ع) حفظ شده و بدون عنایت خدا و ائمه اطهار (ع) امکان پیروزی انقلاب اسلامی و توان مقابله با توطئه‌های دشمن رانداشت.

به گفته وی نه تنها قدرت‌های شرق و غرب بلکه همه دنیا با انقلاب اسلامی مخالف بودند و با انقلاب اسلامی مقابله کردند، اما اراده خدا و امام زمان (عج) بر این بود که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و در ادامه نیز تا به امروز همه توطئه‌های دشمن یکی بعد از دیگری خنثی شده است و بعد از انقلاب هم تا به امروز هر توطئه‌ای که توانستند برای شکست دادند انقلاب اسلامی انجام دادند. 

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: پیروزی انقلاب با عنایت اهل بیت(ع) بود و دوام و ادامه انقلاب نیز با عنایت خدا و چهارده معصوم است و امام زمان(عج) نیز هیچگاه ما را فراموش نمی‌کند.

وی با بیان اینکه کشور با توسل و با پناه بردن به اهل بیت (ع) حفظ شده است واهل بیت (ع) نیز از ما انتظار تقوا، انجام واجبات و ترک محرمات دارند، اظهار داشت: یکی از مهمترین واجبات حفظ جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب برای حفظ و اعتبار انقلاب برای انتخابات پیش رو فراخوان داده است، گفت: برای تقویت نظام مقدس اسلامی که خونبهای ۲۵۰ هزارشهید است باید براساس ملاک‌های قرآنی و روایی درانتخابات شرکت کرد.

وی یکی از ملاک‌های انتخاب اصلح را ولایت پذیری دانست و اظهار داشت: از هر یک از شش کاندیدای ریاست جمهوری که بیشتر تابع رهبری است باید از او حمایت کرد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات