۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۷۶۰۱۰
با همکاری خبرگزاری رسا؛

مسابقه سراسری «نامه‌ای برای فردا» ویژه طلاب حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از برگزاری مسابقه سراسری «نامه‌ای برای فردا» با همکاری خبرگزاری رسا ویژه طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور خبر داد.
مسابقه سراسری «نامه‌ای برای فردا» ویژه طلاب حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود مسابقه سراسری «نامه‌ای برای فردا» ویژه طلاب حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود
حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار داشت: مسابقه «نامه ای برای فردا» که برگرفته از نامه تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به روحانیان و طلاب حوزه علمیه است از سوی این مرکز ویژه طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نامه تاریخی حضرت امام خمینی(ره) خطاب به روحانیان و علما سوم اسفند ماه 1367 با عنوان «منشور روحانیت» به چاپ رسیده است که می تواند یکی از بهترین نوشته‌ها و دستورالعمل‌ها در مسیر و جریان حوزه های علمیه نقش مؤثر و مفیدی ایفا نماید.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: روحانیون و طلاب برادر و خواهر می توانند در این مسابقه که به صورت چهار گزینه ای و در قالب 21 سوال که به مناسبت بیست و یکمین سال صدور این پیام، طراحی شده است، شرکت کنند.

حجت الاسلام سبزیان با اشاره به اینکه متن نامه سؤالات و پاسخنامه آن، سوم اسفند ماه با همکاری روزنامه های قدس، جمهوری اسلامی و شهر آرا و ششم اسفند ماه در هفته نامه افق حوزه به چاپ خواهد رسید، یادآور شد: علاقمندان فرصت دارند از سوم تا 25 اسفند ماه با مراجعه به سایت حوزه نیوز، خبرگزاری رسا و پایگاه اینترنتی راسخون فایل مسابقه را دریافت و پاسخنامه را حداکثر تا 25 اسفند ماه به دبیرخانه این مسابقه، واقع در ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، طبقه همکف، اتاق 119 ارسال کنند.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: به صد نفر از کسانی که بیشترین امتیاز را در مسابقه «نامه ای برای فردا» کسب کنند، جوایزی اهداء خواهد شد./930/پ202/ص
ارسال نظرات