۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۷۶۰۲۱۹
سردار فضلی:

دشمن به‌دنبال تخریب هر ۶ نامزد است/ حضور پرشور در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

دشمن به‌دنبال تخریب هر ۶ نامزد است/ حضور پرشور در انتخابات کشور را بیمه می‌کند
جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: دشمن به‌دنبال تخریب هر ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری است تا به اهداف خود برسد؛ لذا در این وضعیت برادری، وحدت و حضور پرشور ما می‌تواند ایران اسلامی را بیمه و نقشه‌های آن‌ها را خنثی کند.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه در گفت وگویی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت: شهدای خدمت نزد مردم زبان‌زد بودند و به واسطه شهادت این عزیزان انتخابات ریاست جمهوری ان‌شاءالله با حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه بدخواهان خواستار حضور کمرنگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری هستند، افزود: دشمن به‌دنبال تخریب هر ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری است تا به اهداف خود برسد. در این وضعیت برادری، وحدت و حضور پرشور ما می‌تواند ایران اسلامی را بیمه و نقشه‌های آن‌ها را خنثی کند.
 
سردار فضلی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید داشتند. این تاکید به دلیل اهمیت انتخابات در این مقطع برای عزت و اقتدار کشور است و امیدوارم ملت با بصیرت ایران در انتخابات حضور حداکثری پیدا کنند.
 
حماسه تشییع شهدای خدمت اتفاق نادری بود
 
وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت گفت: این حضور در نوع خود اتفاقی نادر بود، به‌گونه‌ای که مردم به سختی توانایی تردد داشتند. 
 
سردار فضلی با بیان اینکه شهید رئیسی در همه عرصه‌ها به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی در خدمت ولایت و مردم بود، اظهار داشت: خداوند متعال شهادت و عاقبت را روزی شهدای خدمت کرد. سابقه نداشت که ۶۳ کشور هیئت‌هایی عالی‌رتبه را برای ابراز همدردی به کشوری دیگر ارسال کنند.
 
وی با بیان اینکه شهید رئیسی وزن ریاست جمهوری را ارتقاء بخشید، تاکید کرد: انتظار مردم از کاندیدای منتخب ریاست جمهوری، تلاش و خدمت به مستضعفین و رسیدگی بیشتر به مناطق محروم است. ما مردمی شریفی داریم که خادمان خود را می‌شناسند و آنها دوست دارند. 
 
سردار فضلی بیان کرد: ایران اسلامی دارای ظرفیت بالایی است و امروز مردم با دغدغه‌های اقتصادی، فرهنگی و معیشتی مواجه هستند. مشکلات به فضل الهی و با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل حل است. اگر مردم مشارکت جدی داشته باشند مثل دفاع مقدس با سرعت پیش می‌رویم.
 
حال و هوای رزمندگان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۶۴
 
سردار فضلی در ادامه به بیان خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در دوران دفاع مقدس چند انتخابات برگزار شد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری با حضور حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در ۲۵ مرداد سال ۱۳۶۴ اشاره کرد. در آن مقطع بنده در تیپ سیدالشهدا (ع) توفیق خدمت داشتم و این انتخابات مصادف با شب عملیات عاشورای ۳ بود.
 
جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه خاطرنشان کرد: سال ۶۴ در جلسه‌ای که در روز ولادت حضرت امام رضا (ع) در جماران برگزار شد، برادر محسن رضایی فرمانده وقت سپاه گزارشی از جبهه‌ها به محضر امام خمینی (ره) تقدیم کردند. در آن جلسه امام راحل در بیاناتی عمیق و اثرگذار فرمودند که عزیزان من هر شب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشمان دشمن بگیرید و به آنها امان ندهید. 
 
وی افزود: در آن جلسه شهید عباس بابایی در صف اول فرماندهان نشسته بود. هم‌زمان با آغاز بیانات امام راحل متوجه شدم که شانه‌های شهید بابایی می‌لرزد. در انتهای جلسه او را در آعوش گرفتم و گفتم که خوش به حال شما که حال خوش‌تری را تجربه کردید. 
 
سردار فضلی با بیان این‌که وحدت و برادری برای مقابله با دشمن ویژگی مهم دفاع مقدس بود، اظهار کرد: ما توفیق پیدا کردیم تا اولین ماموریت خود را در تیپ ۱۰ سیدالشهدا (ع) در منطقه فکه و در قالب عملیات عاشورای ۳ انجام دهیم. خداوند متعال عنایت کرد و در آن عملیات، تعداد زیادی از دشمنان به درک واصل و تعدادی نیز به اسارت گرفته شدند. با روشن شدن هوا در روز انتخابات ریاست جمهوری و شور و شعفی عجیبی بر مردم حاکم بود که خاطره آن همواره ماندگار است.
 
وعده صادق پاسخ سختی برای صهیونیست‌ها بود
 
جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه در ادامه با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: در چند ماه اخیر صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم و بی گناه غزه جنایات وحشیانه‌ای ترتیب دادند و در این میان به کنسول‌گری جمهوری اسلامی نیز تجاوز کردند. به دنبال صدور دستور امام خامنه‌ای برای تنبیه دشمن، رزمندگان اسلام عملیات وعده صادق را طراحی و اجرا کردند و با هجمه گسترده پهپادی و موشکی، پاسخ سختی به صهیونیست‌های جنایتکار دادند.
 
وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق حاصل تداوم همان فضای برادری و وحدت دوران دفاع مقدس است، اضافه کرد: امروز همه ما در نیرو‌های مسلح یکپارچه در خدمت اسلام، امامت، ولایت و مردم هستیم.
ارسال نظرات