۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۷۶۰۲۹۶
جانشین بسیج سازندگی سپاه قم:

خدمت رسانی به مردم، مهم ترین رویکرد سازمان بسیج سازندگی است

خدمت رسانی به مردم، مهم ترین رویکرد سازمان بسیج سازندگی است
سرهنگ روحی با اشاره به اجرای برنامه های متعدد خدمت رسانی بسیج سازندگی استان قم به مردم در راستای محرومیت زدایی، خدمت رسانی به مردم را مهمترین رویکرد سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ عباس روحی جانشین بسیج سازندگی سپاه قم در رویداد ۲۴ ساعته جام رسانه امید که صبح امروز با هدف امیدآفرینی در جامعه در فرهنگسرای جوان برگزار شد، با اشاره به این که بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی تأسیس شد، اظهار داشت: این اقدام در راستای انسجام بخشی برای خدمت رسانی به مردم شکل گرفته است.

وی افزود: محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم مهمترین رویکرد سازمان بسیج سازندگی است و در سطح کشور بیش از ۴۰ هزار گروه جهادی در این سازمان در حال فعالیت هستند. 

جانشین بسیج سازندگی سپاه قم بیان داشت: دو قرارگاه جهادی در استان برای ساماندهی گروه های جهادی استان شکل گرفته است و از این طریق اقدامات خدمت رسانی مختلفی در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: از لحاظ قانونی، بسیج سازندگی در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت ها، می تواند پروژه های مختلفی را در این راستا به عهده گیرد.

روحی اضافه کرد: در طول سه سال دولت سیزدهم، پیشرفت واگذاری پروژه های خدمت رسانی به بسیج سازندگی، شتاب گرفت و پروژه های بسیار خوبی در استان به دست گرفته و خدمت رسانی کردیم.

جانشین بسیج سازندگی سپاه قم ابراز کرد: بسیج سازندگی استان قم معین قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در اجرای پروژه های دولتی است و پروژه های ما از سوی این قرارگاه تعیین و مشخص می شود.

 وی افزود: از لحاظ قانونی، بسیج سازندگی می تواند پروژه های پیمانی را نیز به دست بگیرد و الحمدلله، پروژه های بیشتری به بسیج سازندگی داده می شود؛ چون فعالیت های ما ارزان قیمت و با کیفیت عالی است.

روحی بیان داشت: تعداد ۱۴۰ واحد نهضت ملی مسکن به بسیج سازندگی در استان قم واگذار شده که اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام شده است؛ همچنین بسیج سازندگی در رفع کم آبی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و مخازنی با ظرفیت ۵۰۰۰ متر مکعب ساخته و در مسیر بسیج آبرسانی آب، افتتاح کرده است.

وی افزود: در دو سال گذشته به میزان ۲۰۰۰ تن تامین قیر پروژه های راه سازی در راستای خدمت رسانی به مردم را داشتیم و نیز اجرای پروژه برق به شهرک پرنیان به بسیج سازندگی واگذار شده است که ما در این راستا مشکل برق سه روستای بخش مرکزی را نیز برطرف کردیم. .

جانشین بسیج سازندگی سپاه قم با اشاره به پرداخت تسهیلات به عموم مردم عنوان داشت: در حوزه پرداخت تسهیلات قریب به ۲۵۰ میلیارد تومان به متقاضیان، وام پرداخت شده و بیش از هزار شغل مستقیم و سه هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کرده است.

ارسال نظرات