۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۶۰۳۹۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

در عرصه رسانه، اخلاق حرف اول و آخر را می‌زند

در عرصه رسانه، اخلاق حرف اول و آخر را می‌زند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره اینکه سرمایه‌داران صهیونیستی رسانه‌ها را صرفاً ابزاری برای رسیدن به منافع و افزایش سرمایه خود می‌دانند، گفت: اخلاق رسانه به هیچ عنوان در بنیانگذاری رسانه‌های غربی جایگاهی نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سالروز سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) که به عنوان آغاز هفته افشاگری علیه حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، بیان کرد: همه این آسیب‌ها را از اربابان منافقان مزدور خورده‌ایم که آن‌ها را تربیت و تجهیز کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حمایت آمریکا و اروپا از جنایتکاران منافق واضح و روشن است، گفت: رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) در قالب دو نامه، یکی در سال‌های پیش و یکی اخیراً، به جوانان و دانشجویان کشورهای غربی فرهنگ‌ساز و حماسه‌ساز شد.

امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یاد شهدای خدمت در آستانه چهلمین روز شهادت ایشان، عنوان کرد: بنده سال‌ها افتخار رفاقت با این عزیزان را داشته‌ام؛ شهید جمهور تراز کار مدیریت اجرایی کشور را ارتقاء داد و در عمل بیان کرد که می‌شود در طول سه‌سال کار بیش از ‌ده‌سال را انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با مروری بر خدمات دولت شهید آیت الله رئیسی اظهار داشت: رفع گرفتاری از محرومان، بازگشایی واحدهای تولیدی تعطیل شده و دیپلماسی فعال و عزتمند و برقراری ارتباط با کشورهای مختلف دنیا کارهای خارق‌العاده‌ای بودند که اگر بخشی از آن را دیگران انجام داده بودند گوش فلک را می‌کردند.

امام ‌جمعه کرمانشاه با تصریح اینکه شهید آیت الله رئیسی مذاکرات را عزتمندانه و قدرتمندانه همراه با حکمت و مصلحت پیگیری کردند، افزود: از نتایج این مذاکرات، آزادشدن بخشی از سرمایه‌های مسدود شده و رفع محدودیت صادرات سلاح بود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین غفوری با بیان اینکه در عرصه رسانه، اخلاق حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: منبر، نمایش‌های دینی مثل تعزیه و اعلامیه‌هایی که از سوی بزرگان صادر می‌شد، مهم‌ترین رسانه‌های گذشته بودند؛ سپس رسانه‌هایی چون رادیو و تلویزیون گسترش یافتند. هیچ اختراعی در طول تاریخ بشر به اهمیت اختراع اینترنت نبوده است.

وی با اشاره اینکه سرمایه‌داران صهیونیستی رسانه‌ها را صرفاً ابزاری برای رسیدن به منافع و افزایش سرمایه خود می‌دانند، گفت: اخلاق رسانه به هیچ عنوان در بنیانگذاری رسانه‌های غربی جایگاهی نداشته است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تصریح اینکه اساس رسانه‌های ملی و دینی ما، همچون خطبه نماز جمعه، تقوا و اخلاق است، اظهار داشت: از اصحاب رسانه متدین و انقلابی انتظار می‌رود که جوهره بسیار مهم، قوی و ارزشمند تقوا، دیانت و اخلاق را پایه و اساس کار قرار بدهند و رسانه‌های نوین موجود را بر آن‌ها منطبق کنند؛ چراکه دنیا تشنه اخلاق و تقوا است.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر لزوم حفظ صداقت و رفتارهای جوانمردانه در عرصه رسانه، خاطرنشان کرد: نباید جز به مصالح مردم و کشور و پیشرفت میراث شهدا که جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، مسیر دیگری طی شود./1400/

ارسال نظرات