۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۶۰۵۹۳
نصرالله:

ایران و رهبر انقلاب تکیه گاه ملت‌های مظلوم و جنبش‌های مقاومت هستند

ایران و رهبر انقلاب تکیه گاه ملت‌های مظلوم و جنبش‌های مقاومت هستند
دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان این که ایران نه‌تنها دوست و برادر خود را رها نمی‌کند بلکه بر سر او معامله نکرده و به او خیانت نمی‌کند، تصریح کرد: امروز ملت‌های مظلوم و جنبش‌های مقاومت در همه میادین بعد از خدا به ایران و رهبر شجاع و حکیم آن آیت‌الله خامنه‌ای تکیه می‌کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید حسن نصرالله در پیامی به کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت تأکید کرد: ما ملت‌های مظلوم در این منطقه که توسط شیطان بزرگ، صهیونیست و ایادی آن‌ها مورد تعدی قرار گرفته‌ایم، امروزه فرصت الهی بزرگی نصیب ما شده که جمهوری اسلامی ایران با نظام مقدس، مردمی، فداکار و رهبری بزرگ، شجاع، حکیم و استوارش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که پرچم‌دار دفاع از امت و مقدسات و کرامت در رویارویی با مستکبران و غاصبان است.

در این پیام آمده است: امروزه ملت‌های مظلوم و جنبش‌های مقاومت در همه میادین بعد از خدا به این پشتیبان قدرتمند تکیه می‌کنند که نه‌تنها دوست و برادر خود را رها نمی‌کند بلکه بر سر او معامله نکرده و به او خیانت نمی‌کند و هرگز از یاری او کوتاه نمی‌آید بلکه فرماندهان بزرگش جان خود را در این مسیر نثار می‌کنند، همان گونه که فرمانده بزرگ شهید سلیمانی و فرماندهانی نظیر شهیدان زاهدی، حجازی، همدانی، موسوی، ایرلو و حاجی رحیمی و بسیاری دیگر این کار را کردند.

در همه عرصه‌ها و کشورهای جبهه مقاومت، باید میزان دستاوردها و پیروزی‌ها و به‌خصوص بعد از پیروزی انقلاب در ایران که به روی‌هم متراکم شده را به‌خوبی درک کنیم و این پیروزی‌هایی که با خون‌ده ها هزار شهید از فرزندان ملت‌های عزیز در طول زمان کسب شده و همه قهرمانی‌ها و پیروزی‌هایی که جنبش مقاومت در همه جبهه‌ها به دست آورده تا فداکاری‌های بزرگ که امروز در نوار غزه و فلسطین از طریق ده‌ها هزار شهید و مجروح در شرایط مهاجرت اجباری، گرسنگی، محاصره و جنایات کشتارجمعی با آن روبه‌رو هستند و جبهه مقاومت در لبنان، عراق و یمن به یاری آنها شتافته‌اند را باید به‌خوبی درک کنیم.

همه این دستاوردها ما را در مسیر پیروزی بزرگ که همان آزادسازی فلسطین از اشغال صهیونیسم و آزادسازی تمام منطقه از تسلط آمریکاست قرار داده است این پیروزی نهایی و ادامه جهاد و تلاش بدون خستگی، نیازمند زمان بیشتر است و این که به وعده خدا به مؤمنان برای نصر اعتماد داشته باشیم و به ظرفیت‌های موجود در مردم اعتماد کنیم.

این همایش به لحاظ مکانی در مشهد و به لحاظ زمانی در چهلم شهدای خدمت، شهید رئیسی و همراهان صالح وی برگزار می‌شود که از ارزش معنوی زیادی برخوردار است و این جمعیت بزرگ از خانواده مجاهد شهدا از عرصه‌های جبهه مقاومت و کشورهای متعدد باهدف مشترک و مسیر واحد، همراه باعظمت جهاد از راه تقدیم‌کردن عزیزترین چیزی که انسان می‌تواند داشته باشد آنها را گرد هم آورده است.

هر روز دستاوردها و حاصل خون شهدا را در برابر خود حاضر می‌بینیم و در مقابل خون‌های پیروز بر شمشیر ظالمان، طاغوت و اشغالگران قرار داریم و این شهدا پیروزی و شهادت را با هم به دست آورده‌اند.

به شهدا و دستاوردهایشان مباهات و به خانواده شهدا افتخار می‌کنیم که با رضا به قضای الهی به شهادت عزیزان خود افتخار می‌کنند و این رفتار جهادی و معنوی موجب انگیزه قوی بسیاری از افراد و منبع روح‌بخش برای همه حاضران در میادین نبرد بوده است.

پیام سید حسن نصرالله امروز توسط «سید عبدالله صفی‌الدین» نماینده دبیرکل حزب‌الله لبنان در همایش بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در حرم مطهر رضوی قرائت شد.

ارسال نظرات