۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۷۶۰۸۱۲
حجت الاسلام عبدالهی:

برای انتخابات باید شبکه های مردمی فعال شوند

برای انتخابات باید شبکه های مردمی فعال شوند
فعال رسانه ای حوزه علمیه با بیان اینکه لازم است از شبکه مردمی در سراسر کشور برای افزایش مشارکت در انتخابات دور دوم بهره برداری شود، گفت: نباید از دنیای بعد از پزشکیان یک هیولا بسازیم چراکه ممکن است رئیس جمهور شود و این امر امید را از دل می برد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید عبدالهی رئیس مؤسسه رسانه ای آفرینش های نوین زمانه، در نشست «بررسی بایسته‌های جبهه انقلاب در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری» که با حضور اساتید و کارشناسان طیف های مختلف حوزوی و دانشگاهی و فعالان انتخاباتی عصر دوشنبه در خبرگزاری رسا برگزار شد بیان داشت: ما از شبکه بسیار گسترده و پیچیده ای برخوردار هستیم که از آن بهره مند نیستیم.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور و روستاها پایگاه های بسیج در حال فعالیت هستند، بیان داشت: همه روستاها در پیام رسان ها گروه و ادمین دارند و یک بار با اینها جلسه گرفته نشده است و رساندن پیام در این گروه ها تأثیر خوبی خواهد داشت. عناصر اصلی و عقلای جریان انقلاب دوست داشتند فرد دیگری رئیس جمهور شود که مشاهده شد به دوست داشتن آن ها نیست. باید فشار می آوردیم و انتخابات شورای شهر را همزمان با ریاست جمهوری برگزار می کردیم که اصل مشارکت را افزایش می داد.

این فعال رسانه ای با اشاره به نهی رهبری از تخریب رقیب، بیان داشت: نباید از دنیای بعد از پزشکیان یک غول بسازیم زیرا ممکن است که رئیس جمهور شود؛ کشور ما نزدیک 45 سال است در طوفان حوادث به خوبی هدایت شده و نباید نگران باشیم. دنیا چشم انتظار آراء ما است و جبهه مقاومت به سبب این انتخابات تقویت خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالهی با تأکید بر اینکه پاسخ به شبهات از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: مردم نمی توانند تحلیل کنند که چرا تورم در زمان رئیسی نیز ادامه داشت اما متخصصین باید پاسخ دهند که تورم امروز در دوران رکود نیست و چرخ زندگی مردم نیز در حال چرخش است.

وی پیش بینی خود را از مشارکت در دور دوم حدود 50درصد اعلام کرد و فعالیت مبلغین را تأثرگذار دانست.

ارسال نظرات